Ootko ollu pakkasvarastossa töissä?
Kommentit (10)
Älä ainakaan Sipoota harkitse.
Epäinhimilliset työvuorolistat.
No tietty on kylmä. Sitä varten on varusteet ja paljon taukoja.
Muuten ihan helvetillinen paikka olla töissä. Sellaista selkäänpuukottamista ja selän takaan *askan puhumista en ole muualla nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan helvetillinen paikka olla töissä. Sellaista selkäänpuukottamista ja selän takaan *askan puhumista en ole muualla nähnyt.
Missäpäin olit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin olit?
Vantaa.
Eiks siellä saa hyvät haittalisät?
En itse, mutta mieheni oli aikoinaan Espoossa. Ei se sen mielestä mitenkään kamalaa ollut. Niillä oli hyvät varusteet ja palkkakin oli parempi kuin normi-varastossa.
Vierailija kirjoitti:
En itse, mutta mieheni oli aikoinaan Espoossa. Ei se sen mielestä mitenkään kamalaa ollut. Niillä oli hyvät varusteet ja palkkakin oli parempi kuin normi-varastossa.
Missäpäin espoota oli/on pakkasvarasto?
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa tuo ikävä ilmapiiri mitenkään alaan liittyy, sinulle vain harmillisesti sattunut huono työpaikka kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin espoota oli/on pakkasvarasto?
Heinon tukku, olisiko Olarinluomaa ( Orionin takana).
En ole mutta mieli tekisi.