Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tuo Tarja Turunen jopa kuukausia erossa vauvastaan?

Vierailija
02.05.2013 |

Eikö vauva ole mukana Suomessa, työmatkoilla?

"Laulaja Tarja Turunen valmistautuu parhaillaan Helsingin Musiikkitalossa 22. toukokuuta pidettävään konserttiin. Suomesta Turusen matka jatkuu syksyllä ilmestyvän rock-levyn prohomohommiin ympäri Eurooppaa, mikä saa 9-kuukautisen Naomi-tyttären äidin mietteliääksi.

-Onhan tämä arki välillä karua, kun omaa perhettä näkee niin harvoin, Turunen tunnustaa."

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turunen tarkoittaa, että näkee lapsuudenperhettään (vanhempia, sisaruksia) liian harvoin. Lapsi ja mies kyllä matkustavat hänen mukanaan koko ajan eli heitä hän näkee joka päivä.

Vierailija
2/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Tarja Turunen valmistautuu parhaillaan Helsingin Musiikkitalossa 22. toukokuuta pidettävään konserttiin. Suomesta Turusen matka jatkuu syksyllä ilmestyvän rock-levyn prohomohommiin ympäri Eurooppaa, mikä saa 9-kuukautisen Naomi-tyttären äidin mietteliääksi.

-Onhan tämä arki välillä karua, kun omaa perhettä näkee niin harvoin, Turunen tunnustaa.

Viime vuosina Turusen ja hänen argentiinalaisen aviomiehensä, tuottaja Marcelo Cabulin ovat ehtineet olla Suomessa niin vähän, että pari on päättänyt luopua Kuusankosken tukikohdastaan.

Missä kohtaa sanotaan, että on erossa lapsestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käsitän "omalla perheellä" nimenomaan Marcelo-aviomiestä ja Naomi-vauvaa. Mutta miksi kenenkään mielestä ei ole yhtä paha kun miespuoleinen ihminen saa vauvan ja työskentelee itse toisella puolella maailmaa kuin perheensä. Vrt. monikin maailmaa kiertävä artisti tai toisaalla pelaava jääkiekkoilija.

Vierailija
4/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 14:48"]

Minä kyllä käsitän "omalla perheellä" nimenomaan Marcelo-aviomiestä ja Naomi-vauvaa. Mutta miksi kenenkään mielestä ei ole yhtä paha kun miespuoleinen ihminen saa vauvan ja työskentelee itse toisella puolella maailmaa kuin perheensä. Vrt. monikin maailmaa kiertävä artisti tai toisaalla pelaava jääkiekkoilija.

[/quote]

Mut käsitit väärin...

Vierailija
5/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 11:52"]

Eikö vauva ole mukana Suomessa, työmatkoilla?

"Laulaja Tarja Turunen valmistautuu parhaillaan Helsingin Musiikkitalossa 22. toukokuuta pidettävään konserttiin. Suomesta Turusen matka jatkuu syksyllä ilmestyvän rock-levyn prohomohommiin ympäri Eurooppaa, mikä saa 9-kuukautisen Naomi-tyttären äidin mietteliääksi.

-Onhan tämä arki välillä karua, kun omaa perhettä näkee niin harvoin, Turunen tunnustaa."

[/quote]

Veikkaan. että hän tarkoittaa isäänsä ja veljiää, jotka asuvat Suomessa. Äitihän häneltä on kuollut.

Vierailija
6/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 14:48"]

Mutta miksi kenenkään mielestä ei ole yhtä paha kun miespuoleinen ihminen saa vauvan ja työskentelee itse toisella puolella maailmaa kuin perheensä. Vrt. monikin maailmaa kiertävä artisti tai toisaalla pelaava jääkiekkoilija.

[/quote]

Alle vuoden ikäinen lapsi vaan sattuu olemaan yleensä äitiin vahvemmin kiintynyt. Tämän on ihan hiljattain todennut kasvatustieteen professori, joten pidän sitä uskottavana väitteenä.

Vierailija
7/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vauva mukana reissaa.

Vierailija
8/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että lapsesta olisi kiva matkustaa joka päivä maasta toiseen, jotta saisi nähdä äitiään tunnin päivässä?

Vierailija
9/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Suomessa kuitenkin monta viikkoa.

Vauvaikäinen unohtaa äkkiä äitinsä jos ei muutamaan viikkoon näe.

Vierailija
11/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se siellä Musiikkitalossa on valmistautumassa, vaan konsertti, johon hän valmistautuu, pidetään Musiikkitalossa. Valmistautuu varman kotonaan.

Vierailija
13/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen omaa lastani noin kerran kuukaudessa.

Vierailija
14/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hän kuitenkin tarkoita Suomen perhettään = vanhempia, veljeä jne.

Kyllä mielestäni vauva on ollut hänen mukanaan noilla keikkamatkoillakin samoin kuin mies.

Vierailija
15/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitittekö muuten jo että synnyttikö hän itse vai käyttivätkö sijaissynnyttäjää?

Vierailija
16/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 12:18"]

Selvitittekö muuten jo että synnyttikö hän itse vai käyttivätkö sijaissynnyttäjää?

[/quote]

Miksi asia kiinnostaa sinua?

Vierailija
17/17 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alle 12kk lapselle hyväksi olla pitkiä aikoja erossa äidistään? Voiko tulla jotain traumoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän