Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkahan moni 28-vuotias on vielä neitsyt?

Vierailija
07.07.2020 |

Olen mies ja edelleen neitsyt.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34v neitsyt mies turusta:

179cm/80kg, oon omast mielest ihan normi painossa, miksikään anorektikko mieheksi en ole alkamassa.

Vierailija
22/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tiedän ainakin 3 neitsyttä, jotka ovat yli kolmekymppisiä miehiä. Kyllä niitä varmaan aika paljon on.

Näilläkin kaikilla painoindeksi varmasti yli 30... luulen, että se on yksi iso syy( ellei ainut), kukaan nainen ei vaan halua sitä sanoa heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko teistä neitsytmiehistä on ylipainoisia? 

Kukaan ei halua rutistua alle.

130kg

Kannattaisikohan yrittää laihtua, jos edistäisi sitä naisen saantia? Tai edes oman terveyden vuoksi, jos naiset ei varsinaisesti edes kiinnosta.

24/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 34v mies Turusta ja neitsyys on tallessa.

Turussa on kuulemma baari, jos saa panna joka kerta vessassa, kun vaan tarjoaa kaljan.

En meinannu uskoa, mutta yhen turkulaisen miehen vaimo vakuutti, että totta se on. On kuulemma kokeillut montaa kertaa ja aina toimii.

Vierailija
25/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiedän ainakin 3 neitsyttä, jotka ovat yli kolmekymppisiä miehiä. Kyllä niitä varmaan aika paljon on.

Näilläkin kaikilla painoindeksi varmasti yli 30... luulen, että se on yksi iso syy( ellei ainut), kukaan nainen ei vaan halua sitä sanoa heille.

Olen neitsyt. Painoindeksi 18. Mitäs ylipainohullu tähän tuumaa?

Vierailija
26/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 nainen juoksi häirintänsä jälkeen karkuun. oli raapustanut viestinsä  hsn takapalstoille, löytyi traktori baarista. 

tutkinnassa tuohon sanottaisiin että bingo!

Vierailija
27/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää 28, mutta neitsyt olen.

M42

Vierailija
28/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi kuin voisi luulla, harvempi tuota mainostaa muille ihmisille. Määrä on myös nousussa...

Vierailija
29/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tai no vielä pari kuukautta tuohon on, mutta en ole ajatellut sillä välillä neitsyyttä menettää. Olen nainen.

Vierailija
30/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika tasapainoinen 171cm 76kg  maajussi 37v  kokematon. Eipä vaan oo tullu naimisiin lähettyä niin kannattaako tuota sitten naijakkaan. En oo koskaan yi-suhteita harrastanu, enkä edes seurustellut. Ei sillä että homo olisin tai etteivät naiset viehättäisi, niin henkisesti kuin hyysisestikin. Se on lähinnä niin että 20 v sitten nappasi(tai ois napannut) vain naiminen, 10 v sitten sen lisäksi paijailu ja nyt enää lähinnä paijailu ois kivaa tai että jos ees sitä sais...

Oon varmaan niin kieroon kasvanu ja mielisairastunut jotenkin  ja oppinut vierastamaan sitä ajatusta että minä nyt sitten jonkun kansa, varjele peeveli jos joku sais tietää. Millon  ope, millon taksikuski, millon joku vanhempi sukulainen on jotain ajattelematonta muka vitsinä ujoudestani ja seurustelemattomuudestani tölväissyt monien kuulden. Sitten en ole kertonut siitä kellekkään kuin se jäi vaivoomaan vaikka  ja  kasvanut katkeraksi  möykyksi sisälläni, saaden minut näkemään itseni tylsäksi moukaksi ja millon mikshiki.

Vierailija
31/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko teistä neitsytmiehistä on ylipainoisia? 

Kukaan ei halua rutistua alle.

130kg

Kannattaisikohan yrittää laihtua, jos edistäisi sitä naisen saantia? Tai edes oman terveyden vuoksi, jos naiset ei varsinaisesti edes kiinnosta.

Kävin Hesessä tänään.

Vierailija
32/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli juttu , että  ehkä noin 20% miehistä on neitsyitä 30 vuotiaina ja 50 vuotiaina sitten 10%  . Toki voi olla , että muistan väärin.  Naisissa sitten neitsyiden määrä ei vanhemmalla iällä vaihdellut vaan pysyi siinä 4% kuolemaan saakka.

ps. luvut perustuvat hataraan muistiin

Vierailija
33/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku teistä neitsytnaisista on pääkaupunkiseudulta niin minä voisin tarjota teille hyvän ensimmäisen kerran.

M34

Vierailija
34/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neitsyt tuossa iässä. Harva olisi uskonut, koska olin mallinvartaloinen kaunis nainen. Itse en sitä kuitenkaan tiedostanut. 

Mutta eipä seksi niin ihmeellistä ole. Ei kannata surra, ettei ole aloittanut varhain. Aivan hyvin ehtii seksiin kyllästyä moneen kertaan, vaikka keski-ikäisenäkin aloittaisi. 

Vierailija
35/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies voi olla neitsyt. Jos mies ei ole harrastanut seksiä niin se tarkoittaa, että hänelle on poikuus jäljellä. Ei siis neitsyys.

Vierailija
36/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki ätmit ovat eli noin 5-10 % miehistä

Mitä ätmit ovat?

Vierailija
37/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies voi olla neitsyt. Jos mies ei ole harrastanut seksiä niin se tarkoittaa, että hänelle on poikuus jäljellä. Ei siis neitsyys.

Neitsyys tarkoittaa molempia sukupuolia, poikuus vain miehiä (poikia).

Engl virgin molempia sukupuolia.

Vierailija
38/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä tekis kyllä mieli toisinaan muttei sillä yhdynnällä niin väliä enää. nethän ovat suurimmaksi osaksi eri asioita, Yhdynnästä toki n 100 pros on seksiä mutta kaikesta seksistä ehkä prosentti yhdyntää. li vaik halausta ja läpsintää, kelpuuttaisin nekin seksiksi

Vierailija
39/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ätmit ovat äärettömän tylsiä moukkia

Vierailija
40/60 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi pakanasti tietää kuinka moni neitsyytensä menettäneistä tahi paremminki antaneista on yhden niasen korkanneita ja vasta avioliitossa tehneet sen. Jako fyysisesti naineisiin ja syysisesti naimattomiin on jotenkin liian epäreilu