Kuinkahan moni 28-vuotias on vielä neitsyt?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
tiedän ainakin 3 neitsyttä, jotka ovat yli kolmekymppisiä miehiä. Kyllä niitä varmaan aika paljon on.
Näilläkin kaikilla painoindeksi varmasti yli 30... luulen, että se on yksi iso syy( ellei ainut), kukaan nainen ei vaan halua sitä sanoa heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä neitsytmiehistä on ylipainoisia?
Kukaan ei halua rutistua alle.
130kg
Kannattaisikohan yrittää laihtua, jos edistäisi sitä naisen saantia? Tai edes oman terveyden vuoksi, jos naiset ei varsinaisesti edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Oon 34v mies Turusta ja neitsyys on tallessa.
Turussa on kuulemma baari, jos saa panna joka kerta vessassa, kun vaan tarjoaa kaljan.
En meinannu uskoa, mutta yhen turkulaisen miehen vaimo vakuutti, että totta se on. On kuulemma kokeillut montaa kertaa ja aina toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiedän ainakin 3 neitsyttä, jotka ovat yli kolmekymppisiä miehiä. Kyllä niitä varmaan aika paljon on.
Näilläkin kaikilla painoindeksi varmasti yli 30... luulen, että se on yksi iso syy( ellei ainut), kukaan nainen ei vaan halua sitä sanoa heille.
Olen neitsyt. Painoindeksi 18. Mitäs ylipainohullu tähän tuumaa?
28 nainen juoksi häirintänsä jälkeen karkuun. oli raapustanut viestinsä hsn takapalstoille, löytyi traktori baarista.
tutkinnassa tuohon sanottaisiin että bingo!
En ole enää 28, mutta neitsyt olen.
M42
Useampi kuin voisi luulla, harvempi tuota mainostaa muille ihmisille. Määrä on myös nousussa...
Minä. Tai no vielä pari kuukautta tuohon on, mutta en ole ajatellut sillä välillä neitsyyttä menettää. Olen nainen.
olen aika tasapainoinen 171cm 76kg maajussi 37v kokematon. Eipä vaan oo tullu naimisiin lähettyä niin kannattaako tuota sitten naijakkaan. En oo koskaan yi-suhteita harrastanu, enkä edes seurustellut. Ei sillä että homo olisin tai etteivät naiset viehättäisi, niin henkisesti kuin hyysisestikin. Se on lähinnä niin että 20 v sitten nappasi(tai ois napannut) vain naiminen, 10 v sitten sen lisäksi paijailu ja nyt enää lähinnä paijailu ois kivaa tai että jos ees sitä sais...
Oon varmaan niin kieroon kasvanu ja mielisairastunut jotenkin ja oppinut vierastamaan sitä ajatusta että minä nyt sitten jonkun kansa, varjele peeveli jos joku sais tietää. Millon ope, millon taksikuski, millon joku vanhempi sukulainen on jotain ajattelematonta muka vitsinä ujoudestani ja seurustelemattomuudestani tölväissyt monien kuulden. Sitten en ole kertonut siitä kellekkään kuin se jäi vaivoomaan vaikka ja kasvanut katkeraksi möykyksi sisälläni, saaden minut näkemään itseni tylsäksi moukaksi ja millon mikshiki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä neitsytmiehistä on ylipainoisia?
Kukaan ei halua rutistua alle.
130kg
Kannattaisikohan yrittää laihtua, jos edistäisi sitä naisen saantia? Tai edes oman terveyden vuoksi, jos naiset ei varsinaisesti edes kiinnosta.
Kävin Hesessä tänään.
Joskus oli juttu , että ehkä noin 20% miehistä on neitsyitä 30 vuotiaina ja 50 vuotiaina sitten 10% . Toki voi olla , että muistan väärin. Naisissa sitten neitsyiden määrä ei vanhemmalla iällä vaihdellut vaan pysyi siinä 4% kuolemaan saakka.
ps. luvut perustuvat hataraan muistiin
Jos joku teistä neitsytnaisista on pääkaupunkiseudulta niin minä voisin tarjota teille hyvän ensimmäisen kerran.
M34
Olin neitsyt tuossa iässä. Harva olisi uskonut, koska olin mallinvartaloinen kaunis nainen. Itse en sitä kuitenkaan tiedostanut.
Mutta eipä seksi niin ihmeellistä ole. Ei kannata surra, ettei ole aloittanut varhain. Aivan hyvin ehtii seksiin kyllästyä moneen kertaan, vaikka keski-ikäisenäkin aloittaisi.
Ei mies voi olla neitsyt. Jos mies ei ole harrastanut seksiä niin se tarkoittaa, että hänelle on poikuus jäljellä. Ei siis neitsyys.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kaikki ätmit ovat eli noin 5-10 % miehistä
Mitä ätmit ovat?
Vierailija kirjoitti:
Ei mies voi olla neitsyt. Jos mies ei ole harrastanut seksiä niin se tarkoittaa, että hänelle on poikuus jäljellä. Ei siis neitsyys.
Neitsyys tarkoittaa molempia sukupuolia, poikuus vain miehiä (poikia).
Engl virgin molempia sukupuolia.
Seksiä tekis kyllä mieli toisinaan muttei sillä yhdynnällä niin väliä enää. nethän ovat suurimmaksi osaksi eri asioita, Yhdynnästä toki n 100 pros on seksiä mutta kaikesta seksistä ehkä prosentti yhdyntää. li vaik halausta ja läpsintää, kelpuuttaisin nekin seksiksi
Ätmit ovat äärettömän tylsiä moukkia
Kiinnostaisi pakanasti tietää kuinka moni neitsyytensä menettäneistä tahi paremminki antaneista on yhden niasen korkanneita ja vasta avioliitossa tehneet sen. Jako fyysisesti naineisiin ja syysisesti naimattomiin on jotenkin liian epäreilu
34v neitsyt mies turusta:
179cm/80kg, oon omast mielest ihan normi painossa, miksikään anorektikko mieheksi en ole alkamassa.