Kuinkahan moni 28-vuotias on vielä neitsyt?
Kommentit (60)
Luulisin ettei kovin moni. Selkeässä vähemmistössä taitavat olla, miten päin tahansa katsottuna. Itse olen vielä yli nelikymppisenä. Uskoisin olevani todellinen harvinaisuus.
Varmasti kaikki ätmit ovat eli noin 5-10 % miehistä
Mulla oli miehenä vielä poikuus tallella tuon ikäisenä. Älä luovu toivosta.
Sen jälkeen on 5 naista päätynyt sänkyyni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vaikka olen kyllä pannut huo*aa. En laske sitä neitsyyden menettämiseksi.
Kyllä meitä naisille kelpaamattomia kilttejä herkkiä miehiä on yllättävän paljon ja luku kasvaa koko ajan.😔
M28
Ptii sitten taas sotkea tuo k_____s tähänkin. Olen minäkin kiltti mutta en minä siksi usko, että minulla on poikuus tallella vielä sinua (28v) huomattavasti vanhempana.
Oon 34v mies Turusta ja neitsyys on tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea olet tehnyt naisen löytääksesi? Onko ollut lähellä edes löytyminen?
Minä. Harrastan sitten kun molemminpuolinen huumaava rakastuminen tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea olet tehnyt naisen löytääksesi? Onko ollut lähellä edes löytyminen?
Olen niin epämiellyttävän näköinen ettei kukaan ole ollut koskaan kiinnostunut, olen kokeillut säälistäkin saada seksiä mutta en ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaisuus selittää.
Minä ainakin ja nainen olen. En enää jaksa usko, että asia muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin epämiellyttävän näköinen ettei kukaan ole ollut koskaan kiinnostunut, olen kokeillut säälistäkin saada seksiä mutta en ole saanut.
Unohdin sanoa ettei ole edes ollut lähellä, en oo koskaan seukannu ja oon ollu vaan yhden kerran treffeillä. Ei musta kukaan välitä, mut oon kyl semi onnellinen ihan yksinkin.
Moniko teistä neitsytmiehistä on ylipainoisia?
Kukaan ei halua rutistua alle.
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä neitsytmiehistä on ylipainoisia?
Kukaan ei halua rutistua alle.
130kg
Olen vuotta vanhempi nainen, enkä ole koskaan harrastanut seksiä.
Itsetunto-ongelmat ja luonteenpiirteet ongelmana. Treffeillä olen käynyt elämässäni kerran.
tiedän ainakin 3 neitsyttä, jotka ovat yli kolmekymppisiä miehiä. Kyllä niitä varmaan aika paljon on.
Tässä juuri 37 täyttänyt poitsut. Minulla on kokemattomuudesta kokemusta enemmän kuin jopa sadoillatuhansilla minua vanhemmilla
Ehkä joku 5%.