Ihmisten mökeillä ällöttävät likaiset räsymatot, seitit ja jatkuva kosteus!!!!
Nuo asiat ovat niitä joita en todellakaan voi sietää.
Kommentit (24)
Pysy pois toisten mökeiltä, trolli!
Ja homeiset patjat, peitot ja tyynyt 80-luvulta. "Tuotiin vanhat mökille kun ostettiin uudet"
Todellakin tämä. Se kosteus on kamalaa.
Mua ällöttää rasvaniljaiset astiat ja rasvahunnutetut harmaat lasit. Ei viitsitä käsitiskiin laittaa kunnolla kuumaa vettä ja se peseminenkin on vähän niin ja näin. Ei ole tarvinnut onneksi juuri muiden mökeillä vierailla, omalla apk hoitaa tiskit puhtaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja asenne että ”minua ei hyttyset ja mäkäräiset haittaa...”
Voi miten monta kertaa ollenkaan kuullut tuon ”minua ei hyttyset vauvaa kun olen siihen alkukesästä saakka tottunut”.
Ja sitten juodaan sitä kahvia siellä iltamyöhään ulkona hyttysten seassa. Todella kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja homeiset patjat, peitot ja tyynyt 80-luvulta. "Tuotiin vanhat mökille kun ostettiin uudet"
Nää on todella oksettavia! Ostakaa ihmiset kunnon tyynyt, peitot ja patjat sinne mökeillenne, ei ne niin kalliita ole jossain alennusmyynneissä ja PESKÄÄ NIITÄ SÄÄNNÖLLISESTI!!
Aah! Roballa latteella. Se on mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on todella oksettavia! Ostakaa ihmiset kunnon tyynyt, peitot ja patjat sinne mökeillenne, ei ne niin kalliita ole jossain alennusmyynneissä ja PESKÄÄ NIITÄ SÄÄNNÖLLISESTI!!
Ja nillittäjille, ei tarvitse sitä itse patjaa pestä mutta petauspatjan päällisen kyllä saa irti ja pesuun. Voi myös käyttää niitä tyynyn- ja patjansuojia.
Ostettiin mökki joka tuli irtaimistoineen ja se oli oikein malliesimerkki näistä perisuomalaisista mökeistä: ikivanhat likaiset patjat ja tyynyt, lohkeillutta eriparihalpisastiastoa, vanhaa matkamuistokrääsää, mökkivaatteet odotti naulakossa käyttöönottoa, sisustus kokoelma varmaankin kotoa hylättyä rikkinäistä ja/tai nuhjuista huonekalua.
Hohhoijaa. Miksi menet toisten mökeille?
Meidän mökillä ei ole kesällä kosteaa, ja peitot ja tyynyt on uusia ja pestäviä. Seittejä tulee väkisinkin, mutta sisältä ne siivotaan ja ulkoakin yritetään pahimmat huiskia pois. Matot pestään heti kun on tarpeen. Kerran olen tänä kesänä jo pessyt, toinen kerta on luultavasti syksyllä.
Mulla on kaksi kaveria jotka haluavat tulla joka kesä meidän mökille pariksi päiväksi, koska missään muualla ei ole yhtä ihanaa ja rentouttavaa.
Pysy sinä ap ja te muut toisten mökeistä valittajat vaan kotonanne. Milloinkas te olette kotinne matot pesseet? Ei kai ole pölyä missään?
Vierailija kirjoitti:
Ostettiin mökki joka tuli irtaimistoineen ja se oli oikein malliesimerkki näistä perisuomalaisista mökeistä: ikivanhat likaiset patjat ja tyynyt, lohkeillutta eriparihalpisastiastoa, vanhaa matkamuistokrääsää, mökkivaatteet odotti naulakossa käyttöönottoa, sisustus kokoelma varmaankin kotoa hylättyä rikkinäistä ja/tai nuhjuista huonekalua.
No miksi ostitte kun oli niin hirveä mielestäsi? Eikö ollut rahaa parempaan?
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää rasvaniljaiset astiat ja rasvahunnutetut harmaat lasit. Ei viitsitä käsitiskiin laittaa kunnolla kuumaa vettä ja se peseminenkin on vähän niin ja näin. Ei ole tarvinnut onneksi juuri muiden mökeillä vierailla, omalla apk hoitaa tiskit puhtaiksi.
Eli suomeksi sanottuna kukaan ei toista kertaa ole halunnut kutsua sinua mökilleen.
Tollastahan se vähän on. Sellainen oli meidänkin mökki, kun se suvulta lunastettiin. Nyt siellä on uudet patjat ja sänkyvaatteet, ja lämmitetään niin, että ei ole kosteaakaan enää. Tiskit tiskataan aina kuumaksi keitetyllä vedellä, ja sitten kun alkaa se hyydyttää, niin pakataan loput tiskit isoon koriin autoperään ja tiskataan kotona tiskikoneessa. Likaisia räsymattoja siellä ei ollut ennenkään, kun ei siellä saapasteltu kengät jalassa, mutta nyt on nekin matot uusittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ostitte kun oli niin hirveä mielestäsi? Eikö ollut rahaa parempaan?
Mökki on oikein oiva, kiitos kysymästä. Ostatko sinä irtaimiston perusteella asunnon tai kesämökin?
Seittejä ei ole sisällä eikä kosteutta. Vanhoja räsymattoja on, tykkään niistä. Tiskaan hyvin.
Ja mökkivaatteet odottavat naulakossa kuten pitääkin.
Ja asenne että ”minua ei hyttyset ja mäkäräiset haittaa...”