Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisten mökeillä ällöttävät likaiset räsymatot, seitit ja jatkuva kosteus!!!!

Vierailija
07.07.2020 |

Nuo asiat ovat niitä joita en todellakaan voi sietää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asenne että ”minua ei hyttyset ja mäkäräiset haittaa...”

Vierailija
2/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä x mökkien määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy pois toisten mökeiltä, trolli!

Vierailija
4/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5+/5

Vierailija
5/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet toisten mökeillä?

Vierailija
6/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja homeiset patjat, peitot ja tyynyt 80-luvulta. "Tuotiin vanhat mökille kun ostettiin uudet"

Vierailija
7/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tämä. Se kosteus on kamalaa.

Vierailija
8/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää rasvaniljaiset astiat ja rasvahunnutetut harmaat lasit. Ei viitsitä käsitiskiin laittaa kunnolla kuumaa vettä ja se peseminenkin on vähän niin ja näin. Ei ole tarvinnut onneksi juuri muiden mökeillä vierailla, omalla apk hoitaa tiskit puhtaiksi.

Vierailija
9/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asenne että ”minua ei hyttyset ja mäkäräiset haittaa...”

Voi miten monta kertaa ollenkaan kuullut tuon ”minua ei hyttyset vauvaa kun olen siihen alkukesästä saakka tottunut”.

Ja sitten juodaan sitä kahvia siellä iltamyöhään ulkona hyttysten seassa. Todella kivaa.

Vierailija
10/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja homeiset patjat, peitot ja tyynyt 80-luvulta. "Tuotiin vanhat mökille kun ostettiin uudet"

Nää on todella oksettavia! Ostakaa ihmiset kunnon tyynyt, peitot ja patjat sinne mökeillenne, ei ne niin kalliita ole jossain alennusmyynneissä ja PESKÄÄ NIITÄ SÄÄNNÖLLISESTI!!

Vierailija
11/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah! Roballa latteella. Se on mun juttu.

Vierailija
12/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on todella oksettavia! Ostakaa ihmiset kunnon tyynyt, peitot ja patjat sinne mökeillenne, ei ne niin kalliita ole jossain alennusmyynneissä ja PESKÄÄ NIITÄ SÄÄNNÖLLISESTI!!

Ja nillittäjille, ei tarvitse sitä itse patjaa pestä mutta petauspatjan päällisen kyllä saa irti ja pesuun. Voi myös käyttää niitä tyynyn- ja patjansuojia.

Vierailija
13/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin mökki joka tuli irtaimistoineen ja se oli oikein malliesimerkki näistä perisuomalaisista mökeistä: ikivanhat likaiset patjat ja tyynyt, lohkeillutta eriparihalpisastiastoa, vanhaa matkamuistokrääsää, mökkivaatteet odotti naulakossa käyttöönottoa, sisustus kokoelma varmaankin kotoa hylättyä rikkinäistä ja/tai nuhjuista huonekalua.

Vierailija
14/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Miksi menet toisten mökeille?

Meidän mökillä ei ole kesällä kosteaa, ja peitot ja tyynyt on uusia ja pestäviä. Seittejä tulee väkisinkin, mutta sisältä ne siivotaan ja ulkoakin yritetään pahimmat huiskia pois. Matot pestään heti kun on tarpeen. Kerran olen tänä kesänä jo pessyt, toinen kerta on luultavasti syksyllä.

Mulla on kaksi kaveria jotka haluavat tulla joka kesä meidän mökille pariksi päiväksi, koska missään muualla ei ole yhtä ihanaa ja rentouttavaa.

Pysy sinä ap ja te muut toisten mökeistä valittajat vaan kotonanne. Milloinkas te olette kotinne matot pesseet? Ei kai ole pölyä missään?

Vierailija
15/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettiin mökki joka tuli irtaimistoineen ja se oli oikein malliesimerkki näistä perisuomalaisista mökeistä: ikivanhat likaiset patjat ja tyynyt, lohkeillutta eriparihalpisastiastoa, vanhaa matkamuistokrääsää, mökkivaatteet odotti naulakossa käyttöönottoa, sisustus kokoelma varmaankin kotoa hylättyä rikkinäistä ja/tai nuhjuista huonekalua.

No miksi ostitte kun oli niin hirveä mielestäsi? Eikö ollut rahaa parempaan?

Vierailija
16/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää rasvaniljaiset astiat ja rasvahunnutetut harmaat lasit. Ei viitsitä käsitiskiin laittaa kunnolla kuumaa vettä ja se peseminenkin on vähän niin ja näin. Ei ole tarvinnut onneksi juuri muiden mökeillä vierailla, omalla apk hoitaa tiskit puhtaiksi.

Eli suomeksi sanottuna kukaan ei toista kertaa ole halunnut kutsua sinua mökilleen.

Vierailija
17/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollastahan se vähän on. Sellainen oli meidänkin mökki, kun se suvulta lunastettiin. Nyt siellä on uudet patjat ja sänkyvaatteet, ja lämmitetään niin, että ei ole kosteaakaan enää. Tiskit tiskataan aina kuumaksi keitetyllä vedellä, ja sitten kun alkaa se hyydyttää, niin pakataan loput tiskit isoon koriin autoperään ja tiskataan kotona tiskikoneessa. Likaisia räsymattoja siellä ei ollut ennenkään, kun ei siellä saapasteltu kengät jalassa, mutta nyt on nekin matot uusittu.

Vierailija
18/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ostitte kun oli niin hirveä mielestäsi? Eikö ollut rahaa parempaan?

Mökki on oikein oiva, kiitos kysymästä. Ostatko sinä irtaimiston perusteella asunnon tai kesämökin?

Vierailija
19/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seittejä ei ole sisällä eikä kosteutta. Vanhoja räsymattoja on, tykkään niistä. Tiskaan hyvin.

Vierailija
20/24 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mökkivaatteet odottavat naulakossa kuten pitääkin.