Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korviani myöten ihastunut naapuriin, vaikka ei kannattaisi, miksi?

Vierailija
07.07.2020 |

Pannaan kerran kuussa, jos hän ei ole löytänyt baarista ketään muuta. Usein kyllä löytää, on naisten makuun sillä lailla, vaikka ei ole erityisen komea edes. On siis supliikkimies ja hauskan näköinen omalla tavallaan. Itkeskelen ja syön masennuslääkkeitä ihan vain sen takia, että joudun kuuntelemaan hänen paneskelujaan seinän takaa. Ajattelen jatkuvasti häntä, vaikka on Tinderkin ja muita kiinnostuneita miehiä. Hän on lievästi alkoholisoitunut työtön mies ja minua 10 vuotta vanhempi. Olen korkeakoulutettu ja työssä käyvä, vaikka pienipalkkaisella alalla. Lapset on tehty ja isällään. Pidän itsestäni huolta. Minulla on kaikki. Kaunis koti, omaa aikaa, mahdollisuus tehdä kiinnostavaa työtä ja löytää rakastettukin. Mutta sydämeni on jo varattu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, tota ---?

Vierailija
2/3 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille miehelle että lähtisitkö ihan oikeille treffeille ja jos ei lähde, niin sun jalat ei enää aukene sille ikinä. Jos mahdollista, muuta pois naapurista ettei kiusaus iske joskus ja treffaile muita miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sano sille miehelle että lähtisitkö ihan oikeille treffeille ja jos ei lähde, niin sun jalat ei enää aukene sille ikinä. Jos mahdollista, muuta pois naapurista ettei kiusaus iske joskus ja treffaile muita miehiä.

Tämähän se voisi olla, mutta rikon siinä sydämeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi