Suomi kaikessa alle arvostelun, pohjasakkamaa.
Komissiolta hyytävä ennuste: Suomen talous kasvaa EU:ssa kaikkein hitaimmin.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006564144.html?cs=email
Kommentit (13)
Surullista, ja tämäkin kaadetaan työttömien niskaan sekä keskiluokan että yrittäjien taholta. Anteeksi nyt vain, mutta mitä minä voin tälle tilanteelle pitkäaikaistyöttömänä? Minä ja muut kaltaiseni emme ole tätä tilannetta aikaan saaneet.
Kummallista miten "huono" suomessa kaikki on aina sen punakaartin syytä. Itse olen tullut jo vuosia sitten sellaiseen tulokseen, että vaikka suomessa on kaikki muu kohdallaan, on koulutettua työvoimaa, infra hyvä, eikä palkatkaan mitään järjettömiä jne niin suomessa on lähes maailman paskimmat - usein miten-oikeistolaiset yrittäjät pomot jotka ovat niin hyvässä turvassa nauttiessaan suomalaisia etuisuuksia yritystukia jne että ovat menettäneet kyvyn yrittää tehdä työpaikkoja eivätkä kykene pärjäämään kovassa maailmassa muiden yrittäjien rinnalla ja oudosti suomalainen oikeistolainen on myös kovin sosialisti joka osaa kyllä heti palata valtion kukkarolle kun vähän menee heikosti, muissa maissa sellaiset yrittäjät karsiutuvat pois ja yrittäjät jalostuvat paremmiksi kun looserit katoavat
Tarvitsemme mааhаnmuuttoа talouskasvun aikaansaamiseksi!
Kärkimaissa, kuten Suomessa, kehitys tapahtuu lähes aina hitaammin kuin häntäpään maissa, joita tässäkin mielessä osuvasti kutsutaan kehitysmaiksi.
Kevät:
- Koronavirusta vastaan tarvitaan toimia, mutta niillä on sitten hintalappu.
- Ihan sama, kunhan koronalta säästytään! Maksoi mitä maksoi!
Kesä:
- No niin, nyt on aika maksaa niiden koronatoimien hinta.
- Mitä v*ttua, ei tällaisesta ollut mitään puhetta! Ja eihän sitä koronaakaan tullut!
https://www.hs.fi/talous/art-2000006563475.html
Myydään yritykset virolaisille ja työllistetään vain alipalkattua halpatyövoimaa, niin millaista kasvua voi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Kärkimaissa, kuten Suomessa, kehitys tapahtuu lähes aina hitaammin kuin häntäpään maissa, joita tässäkin mielessä osuvasti kutsutaan kehitysmaiksi.
Venäjä on siis terävintä kärkeä.
Ei ole Neuvostoliittoakaan ollut enää pitkään aikaan pitämässä huolta suomesta.
Vierailija kirjoitti:
M*mujen vika tääkin
Ja kehitysapurahojen.
Vierailija kirjoitti:
Punakaartin saavutuksia.
Jaahas. Taas joku väittää kokoomuslaisia vasemmistolaisiksi. No onhan ne kommareita toisilleen, aivan kuten keskusta ja demaritkin.
Kaik männöö mutta suomalaisten ennätys onnellisuus tulikuumissa kerrostalon betonikuutioissa pysyy.
Punakaartin saavutuksia.