Miksi huutonetissä kauppa ei käy?
Onko muut huomanneet samaa ilmiötä? Tavarat, jotka ennen vietiin käsistä, jäävät nyt kokonaan ilman huutoja, vaikka hintaakin laskisi tosi alas.
Missä tavara nykyään vaihtaa omistajaa? Olen myymässä siistejä vauvantarvikkeita: vaunuja, Baby Björniä etc.
Kommentit (11)
ihmiset pyytää tosiaan ihan kauheita käytetyistä tavaroista. Itse etsin aikoja sitten kuomurattaita sieltä ja tori.fi:stä niin paria sataa pyydettiin, kun sain ihan uudet 285e. Ei mitään tolkkua.
Ilmiö alkoi uudistuksen myötä. Myynti on todella nihkeää verrattuna viime vuoteen, vaikka tuotteet on suunnilleen samoja ja yhtä halpoja.
Aika moni myyjä kyllästyi huutonetin ehtoihin, nykyään 50kpl myyntiä ja huutonet alkaa sen jälkeen ottamaan provikkaa myyntituloista. Uusi ulkoasu sai aika ison osan käyttäjistä raivoihinsa ja moni lähti. Suomihuuto on kai korvikkeeksi tehty.
Myyn hyvälaatuista tavaraa puoleen hintaan siitä mitä 5 vuotta sitten. Muihin myyjiin verrattuna hinnat alhaiset, eikä kaupaksi siltikään käy. Mietin kanssa, olisiko tuo ulkonäköuudistus karkoittanut asiakkaat. Provikan ottaminen sen tekee kyllä varmasti.
ap
Mä ainakin ostan nykyään lähestulkoon kaiken käytetyn fb:n ostaa-myy-vaihtaa -ryhmästä. Tarkemmin sanoen oman kaupunginosan o-m-v -ryhmästä. Helppoa, ei tartte miettiä pankkisiirtoja ja postituksia ja tavara on paaaaaljon halvempaa. En edes muista milloin olisin viimeksi huutiksessa käynytkään!
Muutkin sivuuttavat HV (Haista Vittu) ilmoitukset ajanhukkana. Pitäkööt rojunsa kun ovat niin kiintyneitä.
Ihmisilta on rahat loppu. Se on ihan fakta. Aikansa Huuto toimi kotiaitien leikkikenttana mutta nykyaan joutuu miettimaan vahan tarkemmin mita ostaa. Kauppa ei kay kaupoissakaan. Uudistus sattui vaan samoihin aikoihin. Huomasin jo ennen uudistusta etta tavara alkoi menna huonommin kaupaksi.
Ihmisilta on rahat loppu. Se on ihan fakta. Aikansa Huuto toimi kotiaitien leikkikenttana mutta nykyaan joutuu miettimaan vahan tarkemmin mita ostaa. Kauppa ei kay kaupoissakaan. Uudistus sattui vaan samoihin aikoihin. Huomasin jo ennen uudistusta etta tavara alkoi menna huonommin kaupaksi.
Hyvin vetää....
Musta tuli tehomyyjä uudistuksen myötä. Omilla tunnareilla myyn edullisempia, mutta hyväkuntoisia lapsen vaatteita ja miehen tunnareilla menee kalliimmat.
Kumma kyllä, miehellä käy kauppa ja minulla ei. Miehellä palautteet alkoi nollasta, itsellä on yli 200. Talvikengät ja toppahaalarit meni nyt huhtikuussa heti ekalla yrittämällä :)
Yksi kesämekkosettikin meni sikakalliilla osta heti -hinnalla seuraavana päivänä.
Haku toimii uudessa huonosti. Useita osastoja ei saa valittua samaan hakuun enää millään.... ylläpito ei halua ymmärtää ongelmaa, muutamia meilejä asiasta edestakas lähetelty.
Minua ei kiinnosta selailla monia osastoja. Vanhassa sai yhdellä haulla kaikki tyttöjen vaatteet 120, 122 ja 128cm yhteen listaukseen.... enää ei onnistu, eli minä en löydä ostettavaa :(
Mä jätän monet huudot huutamatta liian korkeiden hintojen takia. Vaikka kyseessä olisi merkkivaatekin, on kyseessä kuitenkin käytetty tuote, enkä ole valmis maksamaan siitä hintaa, jolla saisi jo melkein uuden tuotteen. Huutisostajalta puuttuu myös kuluttajansuoja, joten senkin takia arveluttaa maksaa isoja summia.