Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin pyykinpesunesteet ja huuhteluaineet, kokemuksia?

Vierailija
07.07.2020 |

Onko kokemusta, tuoksuvatko kovin voimakkaalle, tuleeko puhdasta? Hyvin mieto, puhdas tuoksu on itselle ok. Jos nyt heitän vertailukohteen comfortin pure huuhteluaineen niin sen tyylinen on kiva. Pesunesteenä ollut perus omo. Löytyykö lidliltä sinnepäin olevia vaihtoehtoja? Meillä teini ruvennut pesemään pyykkiä, ja tuntuu että pesuaineet koko ajan loppu. Jotain edullisempaa siis etsin. Ja kyllä, olen opastanut annostelussa ja siinä, et kone olisi aina täynnä ennenkuin pesee, mutta eipä aina toteudu nämä, sanotaan vaan joo joo :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut hyvää Lidlin violetista Formilista, ja parin koneen kokemuksella tykkään. Yleensä pesen valkopyykin ihan sille tarkoitetulla aineella, mutta nyt oli loppu, laitoin koneeseen lilaa formilia ja valkoisesta purkista (jossa kulta kansi) Vanishia, ja vanha kellastunut lakana kuukautisveritahroineen on nyt taas puhtaan valkoinen.

Pelkkää lilaa käytin kirjopyykille, ja puhdasta tuli.

Tuoksu ei jää leijumaan.

Vierailija
2/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme Lidlin hajusteetonta nestemäistä pyykkiainetta pesuaineallergioiden vuoksi. Hyvä tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kummassakaan Formilissa ei ole juurikaan tuoksua, ainakaan enää pesun jälkeen havaittavaa.

Vierailija
4/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin kokeeksi jonkun lidlin huuhteluaineen, en edes muista merkkiä tai väriä mutta karsee oli "tuoksu".

Vierailija
5/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaikki lilalla nesteäisellä Lidlin Formililla. Tykkään kun ei ole kuin puhdas tuoksu vaatteissa ja ei koko asunto haise pesuaineelle. Huuhteluainetta en käytä, joskus etikkaa.  Vanishia sekaan tahraisiin tai esikäsittelyyn.

Vierailija
6/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lidlin hajusteetonta pyykinpesuainetta, ihan tavallista ja toimii.

Vierailija
7/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Lidlin nestemäiset Formilit, värilliselle ja valkoiselle pyykille omansa. Eivät jätä tuoksua vaatteisiin vaikka purkista haistamalla tuoksuukin.

Huuhteluainetta en käytä joten niistä en osaa sanoa.

Vierailija
8/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosikaudet lähes pelkästään Lidlin pyykinpesuaineita. Tulee puhdasta, poistaa tahrat hyvin ilman erillisiä tahranpoistoaineita. Olisiko nykyinen vakiotuote Formil Color Care. Valkoinen pullo, ei tuoksua. Hinta 3 euroa.

Vierailija
9/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin tutun formilin tilalle jotain litrahinnaltaan halvempaa maxi trat pesunestettä. Mutta sitten aloin epäillä että formil oli tiivistettä, olikohan noin?

Vierailija
10/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi Trat nestemäinen meillä käytössä, tykkään. Mieto, miellyttävä tuoksu ja puhdasta tulee.

Huuhteluaineen sijaan käytän etikkaa, sekin Lidlistä.

Vierailija
11/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeilut Lidlin hajusteetonta pyykinpesunestettä. Ihan hyvää oli. Jotain huuhteluainetta kokeilin myös muutama vuosi sitten ja siinä oli mielestäni turhan voimakas tuoksu. Nykyisin käytän pyykkietikkaa tai ihan tavallista väkiviinaetikkaa huuhteluaineen asemesta.

Vierailija
12/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän lidlin hajusteetonta pyykinpesuainetta, ihan tavallista ja toimii.

Olen allerginen, ja käytän Lidlin Formil Sensitiveä, nestemäistä pyykinpesuainetta.

Samoin hajusteetonta Cien dödöä ja suihkugeeliä.

Eivät haise. Toimivat hyvin ja ovat halpoja.

Suosittelen!

Vierailija
13/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheessä on allergiaa, viimeinen asia mitä voi käyttää on Lidlin tuotteet.

Mites en ole kovinkaan herkistynyt mutta KAIKKI Lidlin kosmetiikka, jopa käsisaippua, aiheuttaa ihottumaa.

Luonnollista on että halpismerkki käyttää halvimpia säilöntäaineita.

Vierailija
15/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perheessä on allergiaa, viimeinen asia mitä voi käyttää on Lidlin tuotteet.

Minä en ole kovinkaan herkistynyt mutta KAIKKI Lidlin kosmetiikka, jopa käsisaippua, aiheuttaa ihottumaa.

Luonnollista on että halpismerkki käyttää halvimpia säilöntäaineita.

Tämä.

Vierailija
16/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa ajatellaan että halpa on yhtä hyvää kuin kallis.

Noloa.

Vierailija
17/17 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pesuaineet ovat kuin Lidlin kahvi.

Not even once.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä