Auttakaa!! 6.lk pojalle kevätjuhlavaatteet??
Olen huono näissä vaate asioissa ja haluaisin, että poika näyttäisi siistiltä, mutta ikäiseltään. En keksi mitä ostettaisi. En tiedä hyviä merkkejä. Auttakaa fiksummat!!! Poika 155cm ja 37kg. Please!!
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 19:10"]
Mitkä on chinot?? Kysyy se sammari tyhmä
[/quote]
Chinot ovat puuvillatwillistä tehdyt housut, joissa ei ole farkuille tyypillistä päällystaskua pepun päällä, vaan upotetut taskut.
Suomeksi siis: siistimmät puuvillahousut, ei farkkumalliset.
Voiko laittaa beiget reisitasku chinot?
24, ne eivät oikeastaan ole chinot, vaan cargot--- mutta voit laittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 18:56"]
Koulu ei voi määrätä kenenkään pukeutumista!!!!! Puhtaat, ehjät vaatteet käy vallan mainiosti. Ei kaikki opettajatkaan pukeudu juhlavasti. Jokainen taaplaa tyylillään. Ostat sellaiset vaatteet, jotka järkevältä tuntuu. Minä opettajana olen iloinen, jos kaikki oppilaat edes tulevat kevätjuhlaan ja ymmärrän hyvin, ettei joka perheen tilanne salli uusia vaatteita. Vaatteista murehtiminen on yksi turhimmista murheista.
[/quote]
No on hyvä, että koulu vetää rajan juhla- ja arkipukeutumisen välille, jos juntit vanhemmat eivät sitä tajua!! Juhlapukeutumisella kunnioitetaan juhlaa ja sen järjestäjiä!!!
Koulu voi toivoa juhlapukeutumista, mutta kyllä se on jokaisen perheen oma asia päättää, mikä on juhlapukeutumista heidän perheessä. Jos rahasta on tiukkaa, on tärkeämpää huolehtia muusta kuin juhlavaatteista. Kevätjuhla on lasten juhla, ei kukaan loukkaannu farkuista! Haloo!
[/quote]
Kirpputorit pursuaa siistejä juhliin sopivia vaatteita!! Niitähän käytetään vain niin vähän. Me olemme erittäin pienituloisia, mutta aina on kirpputorilta löytynyt siistit juhlavaatteet!! Ei tulisi mieleenkään päästää lapsi juhliin tennareissa ja farkuissa. Tapakasvatuskin on kasvatusta!!!
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 18:56"]
Koulu ei voi määrätä kenenkään pukeutumista!!!!! Puhtaat, ehjät vaatteet käy vallan mainiosti. Ei kaikki opettajatkaan pukeudu juhlavasti. Jokainen taaplaa tyylillään. Ostat sellaiset vaatteet, jotka järkevältä tuntuu. Minä opettajana olen iloinen, jos kaikki oppilaat edes tulevat kevätjuhlaan ja ymmärrän hyvin, ettei joka perheen tilanne salli uusia vaatteita. Vaatteista murehtiminen on yksi turhimmista murheista.
[/quote]
No on hyvä, että koulu vetää rajan juhla- ja arkipukeutumisen välille, jos juntit vanhemmat eivät sitä tajua!! Juhlapukeutumisella kunnioitetaan juhlaa ja sen järjestäjiä!!!
Koulu voi toivoa juhlapukeutumista, mutta kyllä se on jokaisen perheen oma asia päättää, mikä on juhlapukeutumista heidän perheessä. Jos rahasta on tiukkaa, on tärkeämpää huolehtia muusta kuin juhlavaatteista. Kevätjuhla on lasten juhla, ei kukaan loukkaannu farkuista! Haloo!