Mua hävettää!!!! En tajua miksi tein sen??? Olen rikollinen :(
Hävettää ja poden todella kovia omantunnontuskia.
Tein jotain todella idioottimaista.
Olin yhdessä paikassa, missä pitää maksaa sisäänpääsymaksu. Näin, että kassalla, hieman sivussa, siinä asiakkaan kohdalla lojui 10 e seteli. Katselin sitä vähän ja ihmettelin. Odottelin, että kassahenkilö tulee. Lopulta hän tuli ja maksoin sisäänpääsymaksuni. Seisoin vielä vähän ja odotin, että kassahenkilö ottaa sen 10 e setelin. Ei ottanut vaan lähti pois. Sain TODELLA TYPERÄN päähänpiston :(((((((((((((((( Ketään ei ollut paikalla.
Minä otin sen setelin ja lähdin sisälle.
En käsitä mikä minuun meni :(((((((((((((((((((((((((((((((
Poislähtiessäni mietin, että jos laittaisin sen takaisin kassalle mutta jouduin kulkemaan toista kautta ulos. Ostin vielä sieltä samasta paikasta kioskista jäätelön. Maksoin sen tuolla 10 e setelillä. En halunnut ottaa sitä seteliä mukaani. Oli niin huono omatunto. Kassa ojensi minulle vaihtorahaksi 10,40. Vaikka maksoin jo kympillä. Sanoin, että tässä on liikaa. Hän korjasi virheensä ja antoi oikein takaisin.
Nyt suren kotona että miksi tein sen. Jäänköhän kiinni? Koputtaako poliisi huomenna oveani? Vai saanko suoraan kotiin haasteen oikeuteen? Kassalla ei pitänyt todistaa henkilöllisyyttään, ei mitään korttien vilauttelua, maksoin käteiselläkin että suoraan heillä ei ole nimeäni. Mutta kyllähän sen saa selville(?) jos siellä oli videokuvaus. Minua hävettää niin.
Onko joku tehnyt joskus saman typeryyden? Jäitkö kiinni? Mitä kävi?
HÄVETTÄÄ!!!!!!!!!!!
Siirsin juuri 10 e erään hyväntekeväisyysjärjestön sivulle.
Mutta huono omatunto soimaa edelleen.
Kommentit (43)
tunnustatko tämän rikoksen, jos tunnustat sinua odotta ainakin 15 kuukauden vankeus tuomio ja 20000 euron sakko.
Näen asian niin, että ap on tehnyt oikeasti jotain isompaa, mistä on huono omatunto, mutta kaipaa sanoja: "eihän tuo mitään ollut", "et sä oo syyllinen" jne.
Tällaisella kymppitarinalla niitä voi koittaa hyvin kerätä, koska harva ihminen oikeasti hermostuu vapaanalojuneen kympin sieppaajan järkyttävistä omantunnontuskista niin, että haluaa tuomita tämän alimpaan helvettiin. Vaan aika varmaa on, että tulee päänsilitystä. Mutta ap laittoi nyt vähän liian "helpon", kun nyt ihmiset eivät tahdo uskoa edes ap:n omantunnontuskiin. Jos olisi ollut vähän "syyllisempi" tarina ja hiukan vähemmän apua-katumus-paniikkia, niin tää ois uponnut paremmin.
Mutta aivan sama, vaikka huomaankin nyt antavani hänelle provoissaan kehittymisneuvoja, aloittajalla ei ole kuitenkaan kaikki muumit laaksossa, joten kyllä mä hänet aina tunnistan, joku niin ällö perusviba on kaikissa näissä säälinkerjäysprovoissaan ollut!