Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian akne alkanut e-pillereiden lopetuksesta?

Vierailija
01.05.2013 |

Hei te kaikki kellä on taipuvaisutta akneen. Kuinka kauan e-pillerien lopetuksesta olette huomanneet aknen puhkeavan? Ja kuinka olette päässeet eroon? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuukauden, kahden aikana tulee. Ja minun tapauksessani siitä ei pääse eroon, hormonaalinen kun on. Eli lähtee vain aloittamalla pillerit uudelleen. Tai no joo, myös raskauden toinen puolisko oli tehokas. Ensimmäinen räjäytti potin ihan kokonaan. 

Vierailija
2/3 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmat hävisivät kun lopetin pillerit ja muutenkin mieliala koheni. Olen taas oma itseni niin kuin pitääkin. Pillereiden takia olin koko ajan kuin perseeseen ammuttu karhu, eli ei ikinä enää niitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2013 klo 15:40"]

Mun ongelmat hävisivät kun lopetin pillerit ja muutenkin mieliala koheni. Olen taas oma itseni niin kuin pitääkin. Pillereiden takia olin koko ajan kuin perseeseen ammuttu karhu, eli ei ikinä enää niitä...

[/quote]

Tiedetään, sama tulee mulle (tiedän edellisestä lopettamisesta). Hyvää oloa kestää niin kauan kunnes alkaa se akne joka masentaa niin paljon etten halua enää lähteä ulos ihmisten ilmoille. Antibiootteja en voi aloittaa kun lapsen yritys alkaa myös. Pitänee vaan kärsiä siis ja toivoa että joku nassuaine auttais. Ei kyllä koskaan oo auttanut. Ehkä myös aika auttaa :) 

Ap