Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsitkö sinä tästä mystisestä sairaudesta?

Vierailija
01.05.2013 |

Eilen kesken vappuaaton juhlinnan alkoivat silmät yhtäkkiä tuntua raskailta eikä alkoholikaan oikein maistunut. Kello oli kuitenkin vasta 01.30 yöllä, jääkaapissa oli edelleen useita pulloja shampanjaa ja talo täynnä iloista juhlaväkeä. Puhuin asiasta parin luottoystäväni kanssa sekä konsultoin lääkärikirjaa ja olen melko vakuuttunut, että olen sairastunut ns. vanhuuteen. Kaikki oireet täsmäävät. Myös esimerkiksi nivelet ja reisilihakset olivat aivan per**leen kipeät muutaman superkorkeat korkkarit jalassa tulkitun tanssiesityksen jälkeen.

Onko täällä muita kohtalotovereita? Millä tavalla tauti sinulla oireilee? Entä onko tällä sairaudella vaikutusta esim. lasten saantiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos on vaikutusta lasten saantiin! En jaksaisi yhtään vanhempana juosta noiden riiviöiden perässä :(

Vierailija
2/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi. Olen 30+ ja lapset jo hankittuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisimmat oireet ovat takapuolen leviäminen sekä kasvojen, erityisesti silmäkulmien rypyt. Väsymyksenkin vielä kestän, mutta en menetettyä ulkonäköä.

Ikää 43.

Vierailija
4/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi. Meni aamu viiteen ja meno jatkuu nyt vähän hillitymmin. Ikää 47v

Vierailija
5/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Ihan sama. Emme edes lähteneet kotoa, kun oli niin kiva köllötellä miehen kainalossa sohvalla. Samppanjaa join kaksi lasia, siinä oli mun vappujuomat.

Vierailija
6/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt itsellänikin tuota sairautta jo jonkin aikaa - virallista diagnoosia ei vielä ole. Oireisiini kuuluvat mainitsemasi lisääntyneen väsymyksen lisäksi painon nousu ja naaman lasku. Luulen, että muutkin ymmärtävät minun olevan vakavasti sairas, sillä olen huomannut, ettei minua lähestytä enää entisellä intensiteetillä ulkona ollessani. Onhan tietyn välimatkan pitäminen sairastuneeseen toki ymmärrettävää: olen ymmärtänyt, että tämä tauti voi jopa johtaa kuolemaan pitkällä aikavälillä =(.

Vierailija
7/7 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Painon nousu ja naaman lasku" :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan