Matkustitko Tallinkilla 30.6-1.7, laivassa koronaa sairastavia
THL kehoittaa tarkkailemaan oireita ja välttämään nyt kontakteja
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Näitä oireilevia ja oireettomia on pilvin pimen pääkaupunkiseudulla, joten turha tästäkin on murehtia. Se olisi voinut tarttua jo junalla kulkiessa.
Kaikki laivalla matkustavat eivät asu Helsingissä ja moni tulee laivaan omalla autolla,
Esim. omia tuttuja oli tuolla laivalla paikkakunnalta jossa melkein kuukauteen ei ole ollut yhtäänt tartuntaa.
Vastaus kysymykseesi: en todellakaan ole niin hullu, että nyt jo kävisin risteilyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseesi: en todellakaan ole niin hullu, että nyt jo kävisin risteilyillä.
En minäkään. Mutta totuus kuitenkin on, että moni tällä hetkellä matkustelee jo kovasti
Korona on kaikkialla. Ette te sitä pakoon pääse.
Ikävä juttu, mutta toisaalta hyvä muistutus siitä, mitä ne muka harmittomat pikku risteilyt ihan vaan sinne tuttuun Tallinnaankin voivat nyt merkitä.
Täällä meidän koko maakunnassa ei ole kuukauteen ollut tartuntoja, ja pidän kyllä hyvin vastuuttomina niitä, jotka menevät pilaamaan tämän hyvän tilanteen hakemalla tartunnan matkustamalla. Edelleen on muistettava se, että ulkomaanmatkoja ei suositella.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on isoja alueita, joissa sitä ei ole havaittu enää aikoihin. Omalla käyttäytymisellään voi vaikuttaa suuresti siihen, saako viruksen vai ei. Todellakin sitä on mahdollista päästä pakoon, koska sitä ei ole kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Näitä oireilevia ja oireettomia on pilvin pimen pääkaupunkiseudulla, joten turha tästäkin on murehtia. Se olisi voinut tarttua jo junalla kulkiessa.
Eipä tulisi mieleenkään matkustaa nyt myöskään junalla, saati hengailla pääkaupunkiseudulla.
Omaa riskiään voi alentaa merkittävästi olemalla järkevä.
Missä nämä "länsiraja kiinni" vuohottajat nyt ovat? Kyllä se vaan on alkoholistit joiden on päästävä viinaa hakemaan jotka levittää koronaa, ei suinkaan nuuskanhakijat länsirajalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä "länsiraja kiinni" vuohottajat nyt ovat? Kyllä se vaan on alkoholistit joiden on päästävä viinaa hakemaan jotka levittää koronaa, ei suinkaan nuuskanhakijat länsirajalla.
Minä olen myös noita nuuskavouhottajia. Pidän myös siellä käyntiä vastuuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Asun saarella, jolla on 90 asukasta. Postinkantaja oli huhtikuussa tavannut jonkun, jollatodettiin korona, mutta ei onneksi sairastunut itse. Jos ei mökkiläiset tuo tänne koronaa, niin täällä sitä ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Asun saarella, jolla on 90 asukasta. Postinkantaja oli huhtikuussa tavannut jonkun, jollatodettiin korona, mutta ei onneksi sairastunut itse. Jos ei mökkiläiset tuo tänne koronaa, niin täällä sitä ei ole ollut.
Mä en ole vielä ehtinyt sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai paikallinen hae sitä esim. risteilyltä...