Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat sisaret, miten ois AV:n sisarpiiri?

Vierailija
01.05.2013 |

Miten palstalle päädyt? Miten suhtaudut elämänpiiriämme koskeviin ketjuihin? Kerro myös itsestäsi halutessasi. Kiinnostaa tietää, kuinka paljon meitä täällä itseasiassa pyöriikään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP UP,

Ekö ketään? Itse olen niin kiireinen, että ehdin vain yöaikaan.

Vierailija
2/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä just sen takia, ettei mun tarvii kuulua mihinkään.

13 vuotta sitten olin verkkoklinikan mammoja ja sieltä tuli ikuisia ystäväviä ja hyvää nettipäivää tuttuja runsaasti. - heitä varmasti on täälläkin, vapauden nimissä.

ELI av-palsta on mulle sitä täydellistä nimettömyyttä. Onhan Vauva.fillä monia muitakin palstoja, joissa voi ryhmiintyä.

AV mulle on vapautta kaikesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin av:n 2009 ollessani raskaana.. Sen jälkeen löysin Legendaariset av-ketjut-linkin, johon koukutuin. Parasta lääkettä jos masentaa tai ketuttaa.. ;)

Vierailija
4/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yh-miehenä viihdyn juttujenne seurassa myös enkä kaipaa mitään kirjautumista tai rekisteröintiä. häiriköt erottaa kyllä ja ne voi hypätä yli. Toisaalta vapaan kirjoittamisen takia tänne tulee sellaisia älyttömyyksiä välillä, että ne pelastavat päivän ja saa hetken nauraa kyyneleet silmissä. Vuosien saatossa paras on ehdottomasti ollut se perunankeitto-ketju, aivan upea.

Vierailija
5/5 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä av-ihmisistä en haluaisi yhtään ainutta elämääni. Itsekin olen tällä palstalla liikkuessani yleensä vähintäänkin kettuuntunut ja pahantuulinen, joten miksi haluaisin elämääni lisää minunlaisiani. Täällä on hyvä käydä purkamassa pahaa tuultaan ja ihmettelemässä, miten aikansa voisikin käyttää paljon paremmin kuin roikkumalla täällä.

Joten huhhuh, ei kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi