En saa enää nukuttua ilman alkoholia.
Olen jo pitkään kärsinyt jonkinasteisista uniongelmista (ei pahoista mutta kuitenkin). Kävin lääkärissä mutta lääkäri ei suostunut kirjoittamaan nukahduslääkkeitä koska olin joskus 10 vuotta sitten ottanut niitä reippaasti (puoli purkkia) ja joutunut vatsahuuhteluun.
Lääkäri tietysti antoi vinkkejä joilla parantaa unta ihan kotikonstein. No eipä niistä ollut apua. Ahdistaa entistä enemmän mennä sänkyyn kun tietää, että siellä pyörin ja mietin -> ahdistun lisää ja tuijotan kelloa.
Nyt tilanne meni siihen, että juon iltaisin reippaasti alkoholia, yleensä pullollisen viiniä, koska uni tulee melkein heti kun laitan pään tyynyyn mutta aamulla ei silti ole krapulaa. Ja juu, tiedän ettei uni ole sellaista piristävää kun on alkoholia veressä mutta enpä ole kovin toimintakykyinen jos en nuku laisinkaan tai liian vähän.
Tästä on tullut paha kierre, josta haluan eroon. En halua alkoholisoitua tämän enempää ja haluan nukkua oikeasti terveellistä unta. Nyt tuntuu, että olen vain yhdessä isossa oravanpyörässä =(