Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne töihin lh joka inhoaa lh:n hommia???

Vierailija
30.04.2013 |

lehtien myynti?? :/

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hankkisit toisen suuntautumisen, jota et inhoa. Eihän lähihoitajan työ ole joka paikassa samanlaista.

Vierailija
4/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä olen tehnyt vanhusten, alkoholistien, lasten, vammaisten ja mielenterveys potilaiden kanssa, myös osastonsihteerinä... enkä jaksa enää mitään noista. ap.

Vierailija
5/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiten vaan opiskelemaan uutta ammattia.

Vierailija
6/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlaista pohdintaa. Olen tosin sh ja th. Ei vaan enää jaksa hoitoalaa. Mietin liikaa työasioita kotona ja siitä kärsii koko perhe. Ihan uutta ammattiakaan en välttämättä jaksaisi opiskella, mutta jos tätä nykyistä koulutusta voisi soveltaa jossain vähemmän (henkisesti) kuormittavassa työssä, niin hyvä olisi.

Vierailija
7/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"töitä olen tehnyt vanhusten, alkoholistien, lasten, vammaisten ja mielenterveys potilaiden kanssa, myös osastonsihteerinä... enkä jaksa enää mitään noista. ap."

Työt eroavat kotihoidossa ja sairaalassa, jopa eri työpaikkojen kesken. Päivätoiminnassa on erilaista kuin vaikkapa akuuttiosastolla. Hoitotyö on siitä hyvä, ettei työasioita tarvitse miettiä kotona. Työ on henkisesti vähemmän kuormittavaa kuin moni muu ala. T: alaa vaihtanut

Vierailija
8/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että en jaksa hoitaa työkseni.

Lapseni haluan hoitaa hyvin, mutta työkseni en jaksa sitä enää.

Ja todellakin se, että tulee mietittyä kotona työasioita on kuluttavaa!

Ap.

Vierailija
9/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hoitotyö kiinnosta eikä toimistotyö niin eipä sulla ole mahiksia. Mieluummin kuin lehtimyyjäksi kannattaa hankkiutua vaikka terveyskeskuksen vastaanottohoitajaksi, puhelinhommaa sekin.

Työmarkkinat eivät nyt vedä joten tuolla koulutuksella et muilta aloilta saa kuin paskaduunia. Toisaalta hoitoala vetää niin hyvin, että eihän hullukaan sua palkkaa kun voit koska vaan lähteä oman alan hommiin.

Vierailija
10/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on totta, käynyt haastatteluissa, niin kysyneet milloin palaan takaisin hoitajan hommiin jne. ymmärrän kyllä tuonkin pointin työnantajan puolesta :(

Vierailija
11/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka koulunkäyntiavustaja? Lyhyt koulutus ja voit hyödyntää aiempaa osaamista ja on kuitenkin aika lailla erilaista kuin hoitotyö.

Vierailija
12/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. olin jonkun aikaa, kuten henk.koht.avustajanakin. palkka on mitätön ja kokoajan otetaan huomioon että sinähän olet hoitaja ja osaat tämän jä tämän. kiitos silti viestistä :) ap.

Vierailija
13/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja on täysin pätevä koulunkäyntiavustajaksi ilman lisäkoulutustakaan. Mutta lasten kanssa täytyy siinäkin olla.

Vierailija
14/18 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on asenneongelma eikä ole älli tai kunnianhimo riittänyt parempaan koulutukseen.

Soon voivoi.

Vierailija
15/18 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin voipi olla :D ap.

Vierailija
16/18 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että pysyt työttömänä etkä tule hoitamaan minua tai lapsiani, etkä myöskään myy meille lehtiä?

Vierailija
17/18 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 23:59"]

Eli sulla on asenneongelma eikä ole älli tai kunnianhimo riittänyt parempaan koulutukseen.

Soon voivoi.

[/quote]

Just. Olet todennäköisesti liian nuori ymmärtääksesi todellista elämää. terv. EI ap

Vierailija
18/18 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:47"]

Täällä samanlaista pohdintaa. Olen tosin sh ja th. Ei vaan enää jaksa hoitoalaa. Mietin liikaa työasioita kotona ja siitä kärsii koko perhe. Ihan uutta ammattiakaan en välttämättä jaksaisi opiskella, mutta jos tätä nykyistä koulutusta voisi soveltaa jossain vähemmän (henkisesti) kuormittavassa työssä, niin hyvä olisi.

[/quote]

Mites joku yksityisen terveysaseman ajanvaraus/info piste?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme