Minne töihin lh joka inhoaa lh:n hommia???
Kommentit (18)
Jospa hankkisit toisen suuntautumisen, jota et inhoa. Eihän lähihoitajan työ ole joka paikassa samanlaista.
töitä olen tehnyt vanhusten, alkoholistien, lasten, vammaisten ja mielenterveys potilaiden kanssa, myös osastonsihteerinä... enkä jaksa enää mitään noista. ap.
Siiten vaan opiskelemaan uutta ammattia.
Täällä samanlaista pohdintaa. Olen tosin sh ja th. Ei vaan enää jaksa hoitoalaa. Mietin liikaa työasioita kotona ja siitä kärsii koko perhe. Ihan uutta ammattiakaan en välttämättä jaksaisi opiskella, mutta jos tätä nykyistä koulutusta voisi soveltaa jossain vähemmän (henkisesti) kuormittavassa työssä, niin hyvä olisi.
"töitä olen tehnyt vanhusten, alkoholistien, lasten, vammaisten ja mielenterveys potilaiden kanssa, myös osastonsihteerinä... enkä jaksa enää mitään noista. ap."
Työt eroavat kotihoidossa ja sairaalassa, jopa eri työpaikkojen kesken. Päivätoiminnassa on erilaista kuin vaikkapa akuuttiosastolla. Hoitotyö on siitä hyvä, ettei työasioita tarvitse miettiä kotona. Työ on henkisesti vähemmän kuormittavaa kuin moni muu ala. T: alaa vaihtanut
Sanotaanko näin että en jaksa hoitaa työkseni.
Lapseni haluan hoitaa hyvin, mutta työkseni en jaksa sitä enää.
Ja todellakin se, että tulee mietittyä kotona työasioita on kuluttavaa!
Ap.
Jos ei hoitotyö kiinnosta eikä toimistotyö niin eipä sulla ole mahiksia. Mieluummin kuin lehtimyyjäksi kannattaa hankkiutua vaikka terveyskeskuksen vastaanottohoitajaksi, puhelinhommaa sekin.
Työmarkkinat eivät nyt vedä joten tuolla koulutuksella et muilta aloilta saa kuin paskaduunia. Toisaalta hoitoala vetää niin hyvin, että eihän hullukaan sua palkkaa kun voit koska vaan lähteä oman alan hommiin.
tuo on totta, käynyt haastatteluissa, niin kysyneet milloin palaan takaisin hoitajan hommiin jne. ymmärrän kyllä tuonkin pointin työnantajan puolesta :(
Miten olisi vaikka koulunkäyntiavustaja? Lyhyt koulutus ja voit hyödyntää aiempaa osaamista ja on kuitenkin aika lailla erilaista kuin hoitotyö.
niin. olin jonkun aikaa, kuten henk.koht.avustajanakin. palkka on mitätön ja kokoajan otetaan huomioon että sinähän olet hoitaja ja osaat tämän jä tämän. kiitos silti viestistä :) ap.
Lähihoitaja on täysin pätevä koulunkäyntiavustajaksi ilman lisäkoulutustakaan. Mutta lasten kanssa täytyy siinäkin olla.
Eli sulla on asenneongelma eikä ole älli tai kunnianhimo riittänyt parempaan koulutukseen.
Soon voivoi.
Sovitaanko, että pysyt työttömänä etkä tule hoitamaan minua tai lapsiani, etkä myöskään myy meille lehtiä?
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 23:59"]
Eli sulla on asenneongelma eikä ole älli tai kunnianhimo riittänyt parempaan koulutukseen.
Soon voivoi.
[/quote]
Just. Olet todennäköisesti liian nuori ymmärtääksesi todellista elämää. terv. EI ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 22:47"]
Täällä samanlaista pohdintaa. Olen tosin sh ja th. Ei vaan enää jaksa hoitoalaa. Mietin liikaa työasioita kotona ja siitä kärsii koko perhe. Ihan uutta ammattiakaan en välttämättä jaksaisi opiskella, mutta jos tätä nykyistä koulutusta voisi soveltaa jossain vähemmän (henkisesti) kuormittavassa työssä, niin hyvä olisi.
[/quote]
Mites joku yksityisen terveysaseman ajanvaraus/info piste?
näin on.