hammasraudat teinille ja rautojen väri
Teini 14v saa nyt hammasraudat ja ei ole kovin yhteistyöhaluinen. Kammoaa että tulee ruman näköiseksi ja haukutaan.Itkee tulevaan ulkonäköään.
Raudat nyt laitetaan, tykkää lapsi tai. Mutta minkävärisiä rautoja teidän lapsilla on ollut? Saako niitä eri värisinä?
Entä valkoiset raudat? Onko sellaisia? Vai kannattaako ihan vain laittaa ne harmaat metallinväriset?
Kommentit (27)
Meidän perheessä kaikilla 13 lapsella, minulla ja miehelläni on hammasraudat.
Nuorin lapseni 6v on Pinkit raudat. Hammasrautoja vaihdetaan kuukauden väliin koska meillä on niin erikoiset hampaat. Itse tykkään Violetin sinisistä palkeista raudoissa. Kaikki tykkää ainaki meidän perheestä raudoista.
Raudoista ei ole kiusattu vaan enemmänkin ihailtu ja kyselty. Itse olen nyt 48v ja minulla on ollut hammasraudat 5 vuotiaasta saakka. Parasta oli se lapsena että värejä voi vaihtaa kuukauden välein.
❤️Ihana että osataan hammaslääkärissä auttaa❤️
Itselläni 18 vuotta hammasraudat tykkään
Tytti Meriläinen kirjoitti:
Meidän perheessä kaikilla 13 lapsella, minulla ja miehelläni on hammasraudat.
..... Itse olen nyt 48v ja minulla on ollut hammasraudat 5 vuotiaasta saakka.
Siis 42 vuotta hammarautojen kanssa? Mitä hyötyä raudoista on, jos niitä pitää pitää koko elämä? Miksi 5-vuotiaalle olisi laitettu raudat, kun silloin vasta maitohampaat tekee lähtöään?
Saatko niihin värit jos tieks saat ne niikun kaupugilta tai sillee?
Maksaako yksityisellä eriväriset raudat esimerkiksi jos haluaa ehdottaa eri väriä?
Ja se vielö kun en ole nähnyt kenelläkään vain 3 hammasta edessä, joten musta tuntuu et se on outoa ja et kaikki ihmettelee ja joo älkää tulko sanoo et ei kukaan niitä huomaa tai kerkee laskee mut silti entä jos mua oikeesti alkaa kaduttaa:( ja oon siis 15v. Eli kunnallisella mennään!