Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei ukko enää nolaa. Nyt riittää

Vierailija
06.07.2020 |

Kuinka monta vuotta olette olleet yhdessä "liian monta" *ym piilovattuilua.
Menee nukkumaan ilta kuudelta, ei ravintola illallisia, ei mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onslow?

Vierailija
2/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat elämäsi. Aika kuluu, tee jotain nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Vierailija
4/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa uhkailua. Ensi kesänä et tule mökille mukaan, lähden litomaan ym vanhojen asioiden kaivelua.

Vierailija
5/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ukkoa.

Vierailija
6/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolaa? - Minulle nolaaminen on kyllä jotain muuta kuin mennä aikaisin nukkumaan; kai hänellä on siihen jokin erityinen syy(?)

Vierailija
7/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta voimaannuttava BLM kaalimato.

Vierailija
8/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pitää yhdessä

Vierailija
9/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa uhkailua. Ensi kesänä et tule mökille mukaan, lähden litomaan ym vanhojen asioiden kaivelua.

Ihan tyypillistä. Homma on tullut tiensä päähän. Mikään ei tule muuttumaan. Sulla on siellä nyt vanheneva, jääräpäinen ja kaavoihin kangistunut örvelö, joka pitää sinua vain kodinhoitajana.

Mulla ihan samanlainen olotila. Haluaisin mennä jonnekin, vaikka päiväkaljalle, mutta "ei ole kuulemma mitään hyvää paikkaa". Kummallista vaan, kun löytyy heti useitakin, kun lähtee yksinään "hammaslääkäriin", josta onkin kiva piipahtaa olusille. Rahaakaan ei yleensä ole, mutta noilla reissuilla riittää taksiinkin ihan hyvin.

Oudointa on, jos joku mies juttelee minulle tai osoittaa huomiota, niin tämä möllykkä osaa olla oikein mustasukkainen. Teen kyllä hyvää ruokaa ja hoidan kodin ja asiat, joten kannattaa varmaan pitää meikäläisestä kiinni...asuntokin omistetaan puoliksi, joten ei kannata erota, kun molemmat saisi jonkun 10 neliön kämpän jostain syrjäkyliltä. Lottovoittoa odotellessa.

Vierailija
10/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA SINÄ MAKAAT PALSTALLA? MITEN OLET HUOMIOINUT ITSE MIESTÄSI??

Vierailija
11/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin ukko joka menee töiden takia nukkumaan jo kuudelta.

Vierailija
12/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koska viimeksi järjestänyt teille ravintolaillallisen?

Itse olin viimeksi iloinen, kun mies oli mun takia ottanut kaupassa vihanneksille biopussin ja yrittää kotona muistaa laittaa roskat oikeisiin jätteisiin, vaikka ei semmoisesta itse piittaa yhtään <3

Vierailija
13/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet katkeraksi. Ties mitä vielä suutuspäissäsi teet..

Vierailija
14/14 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen järjestänyt viikonlopuksi kaupunkiloman, ja hoitanut kaikki järjestelyt. Mentiin iltaa istumaan, ja oli muuten mun syntymäpäivä. Mies vetäisi tunnissa kaatokännit, ja siinäpä se ilta sitten olikin. Sammui hotellilla. Seuraavana päivänä lähti krapulakaljalle, mistä sain sen riitelyn kanssa autoon, ja lähdettiin kotiin. Minä ajoin tietenkin. Viimeinen yhteinen tekeminen, se olikin sitten siinä.

Olen aiemmin tehnyt kaikenlaista hänen hyväkseen, ja auttanut mm. iäkkään sukulaisensa hoidossakin, mutta mitäpä noita muistelemaan. -9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi