Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihme mulla on kun ei virtsarakko tyhjene kunnolla ja koko ajan kusihätä??

Vierailija
29.04.2013 |

Siis koko ajan saa olla nokka kohti vessaa, jollei siellä jo valmiiksi istu... Pöntöllä ei kuitenkaan tule kuin muutama tippa. Virtsatietulehdus tämä ei ole, muuta lääkäri ei kokeen perusteella osannut sanoa... ja nainen siis olen. Muilla kokemusta vastaavasta??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu usein siitä että nainen ei istu pöntöllä kunnolla ja rentona. evoluutio teki meistä suorat niin pitää kustakki erilain ku eläimet

Vierailija
2/19 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy gynekologilla ja pyydä ultraamaan! Mulla samanlaista pari kk sitten. Ei yliaktiivinen, vaan nimenomaan ettei tyhjene kunnolla. Tutkittiin verikokeet, hiiva. Ei ollut. Ei lääkkeitä. Nyt ma norm gyne kontrollissa iso kasvain!! Nyt luin että munasarjasyövässä juuri tuo oire. Tänään tukittiin, ei tiedä, hu verikokeet ja uusi lääkäri. Verestä näkee syöpäjutut. Itkettää jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia? Mulla ainakin se aiheutti vti-henkisiä oireita ilman varsinaista kirvelyä.

Vierailija
4/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös klamydia testattu pois, siis jo aiemmin:)

Vierailija
5/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla virtsatientulehdus on just tollanen... ja se ei välttämättä pikatestissä näy siitä syystä, että tavara ei ehdi olla rakossa niin kauaa, että ne bakteerit näkyis... Outoa, ettet saanut antibiootteja. Sinuna kävisin päivystyksessä, nimittäin muutaman tunnin päästä luultavasti tulee pyyhkiessä paperiin jo verta...

Vierailija
6/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä uusi äkillinen vika vai jatkuva vika?

Minulla on yliaktiivinen rakko ja koko ajan saa rampata pissalla...tuntuu että on kamala hätä vaikkei sitten olekkaan :(

Vierailija
7/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsaumpi ehkä? Tosin paljon tavallisempi miesten keskuudessa...

Vierailija
8/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIrtsaumpi, voi tulla esim. joistakin lääkkeistä?

Vierailija
9/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 19:41"]

Onko tämä uusi äkillinen vika vai jatkuva vika?

Minulla on yliaktiivinen rakko ja koko ajan saa rampata pissalla...tuntuu että on kamala hätä vaikkei sitten olekkaan :(

[/quote]

Yliaktiiviseen rakkoon on hyvät lääkkeet. Itse jouduin käyttämään niitä jotain vuoden tai pari, mutta pääsin hommasta eroon. Eli jos kovasti vaivaa, käy lääkärin juttusilla.

Vierailija
10/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Vaiva alkoi äkillisesti viime vuonna. Kesti noin kuukauden ja sitten vaan hävisi, mutta nyt on tullut takaisin... Viime vuonna olin vaivan alun aikoihin aloittanut e-pillerit joten uskoin sen silloin olevan pillereiden käytön alkuvaiheeseen liittyvä sivuvaikutus. Nyt en kuitenkaan käytä mitään lääkkeitä. Kupin teetä join juuri ennen oireiden alkua... :p

ap

Vierailija
11/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja virtsaumpea olen kanssa miettinyt.. en vain tiedä mikä kumma sellaisen voi aiheuttaa?

ap

Vierailija
12/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista lapsena mut ei ole enää vuosiin vaivannut.

Vierailija
13/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan todella ärsyttävää kun oikein tuntee kuinka rakko on täynnä..

Vierailija
14/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehdus? Sopisi e-pillerien kanssa samaan yhteyteen.

Vierailija
15/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, e-pillereitä en ole nyt vähään aikaan käyttänyt :o Eikö kellään tosiaan ole ollut vastaavaa (paitsi yhdellä teistä lapsena!)?

Vierailija
16/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina välillä tuollaista, eli saattaa olla päivän tuota ja sitten taas monta viikkoa ettei mitään. En ole sen kummemmin vielä joutunut ajattelemaan asiaa, kun sitä ei tapahdu niin usein, mutta olen miettinyt jos aiheutuisi vilkkaammasta seksielämästä, kun nyt olen ollut reilun vuoden parisuhteessa jossa tietysti on ollut seksiä enemmän kuin aiemmin sinkkuaikoina. Saattaa tietysti olla väärin päätelty, mutta olen vain ajatellut että kyseessä on virtsatietulehdus, mutta lievässä muodossa.

Vierailija
17/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli/on sama juttu. Alkoi ihan yhtäkkiä kesällä kun oli helteet, luultavasti en juonut riittävästi. Olen huomannut, että oireita pahentavat: kahvi, itkeminen (se kouristelu), runsas suolan käyttö ja väkisin pissaaminen. Oireita helpottavat korkokengillä kävely, liikunta, runsas vedenjuonti ja se ettei ainakaan yritä väkisin pissata. Siihen on kyllä lääkekin.

Vierailija
18/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiivinen rakko, diabetes tai klamydia. 

Vierailija
19/19 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla vastaavanlaisista kokemuksista ja hyvistä vinkeistä! Huomenna taitaa kyllä jäädä alkoholin litkiminen osaltani vähemmälle... :p