Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa lapsettomana naisena että ihmiset paheksuu jatkuvasti valintaani :/ olen 27

Vierailija
06.07.2020 |

on kuulemma väärin elää pitkitettyä nuoruutta vielä tän ikäisenä, pitäisi jo lapsia tehdä että saataisiin uusia veronmaksajia. mutta ku en tahdo. en halua äidiksi

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhempani eivät ole päästä yli siitä faktasta, etteivät saa lapsenlapsia. Joka ainoa kerta, kun olen jompaankumpaan yhteydessä, tämä asia nousee keskusteluun heidän toimestaan. Samoin pari ystävääni arvostelee valintaani, joskin olen sitä mieltä, että nämä ovat salaa kateellisia katuessaan lastentekoa.

Meillä sama. Vanhemmillani on kolme lasta ja me olemme kaikki jäämässä lapsettomiksi, kaksi tahallaan ja yksi tahattomasti. Välillä tunnen huonoa omatuntoa tästä mutta en yksinkertaisesti voi mullistaa elämääni huonompaan suuntaan vain vanhempiani miellyttääkseni...

Vierailija
22/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on entisiä luokkatovereita, joilla on lapsia, joillakuilla kaksikin. Itsellä ei vielä, ei ehkä koskaan, eikä kukaan silti ole kysellyt. N26

Joko sanot, ettet voi (harva kyselee sen enempää), tai että "milloin te hankitte koiran/kissan/tms. Eikös olis aika jo Ne on niin ihania, ja ne antaa merkitystä elämälle? Kyllä te varmaan ennen pitkään muutatte mieltänne. Onhan teillä nuo lapset, mutta eivät ne kyllä lemmikkiä korvaa..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän