Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, pelottaa!

Vierailija
29.04.2013 |

Lääkäriajan sain vasta huomiselle.

Kävi siis niin, että mulla alkoi torstaina ensin tuhruvuoto, viikkoa ennen kuukautisten laskettua alkamispäivää. Ensin innostuin, ajallisesti ois voinut olla kiinnittymisvuotoa. Perjantaina sit alkoi kunnon vuoto niin karmeiden kipujen saattelemana että soitin päivystykseen, josta sanoivat että niin kauan kuin särkylääkkeillä pysyy järjissään voi odottaa. Vuoto väheni viikonlopun mittaan, ollen pelkkää hyytymää. Testit olleet negoja, luulen että se haamu jonka olen näkevinäni on vaan viivanpaikka.

Omituisia oireita ja kipuja muutenkin ollut alkuvuodesta saakka, terkkarin gyne epäili kystia joten en osannut huolestua aiemmin. Nyt menossa yksityiselle.

Kivut on tällä hetkellä sellaiset että just pystyn olemaan ja toimimaan. Tosin tuntuu taas voimistuvan. Kokemuksia, kohtalotovereita? :'(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Päädyin kipujen takia sitten päivystykseen illalla. Verikokeissa eikä virtsanäytteissä mitään, antoivat Tramalia joten pärjään joten kuten. Tänään sinne yksityiselle lääkärille - pelottaa aika hirmuisesti, ja suorastaan ärsyttää se, että juuri kun ekaa kertaa oikeasti yrittää tulla raskaaksi niin ilmaantuu tällaisia ongelmia. :( Hakeuduin 17 -vuotiaana lääkäriin yhdyntäkipujen takia ja silloin todettiin naistenklinikalla vulvodynia, endosta ei ollut puhettakaan. Peukut pystyssä...

Vierailija
2/3 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niin, ja nyt siis ikää 23v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi? On todella kivualias, ystäväni pyörtyi useasti endokipujen vuoksi, ennen kuin ongelma todettiin. Myös puhjennut kysta voi aiheuttaa kuvailemiasi oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan