Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja blogaa:)

Vierailija
29.04.2013 |

Hei, mä olen miettinyt jo jonkun aikaa että mikä muiden ihmisten asu- ja shoppailublogeissa kiinnostaa??? Ymmärrän ulkomailla asuvien elämäntyyli-blogien suosion sekä  kauniiden ja hyvin tehtyjen sisustusblogien ja nuorten opiskelevien neitosten päiväkirjatyyppisten blogien suosion mutta ketä kiinnostaa jonkun tavallisen mamman ostokset itselleen tai lapsilleen tai kotiinsa. Vaikka kyseessä olisi karmaisevan kalliit merkkituotteet. 

Minulla ei ole mitään hampaankolossa esimerkiksi Luksusta arjessa-blogia kohtaan mutta ketä kiinnostaa jonkun tavallisen talliaisen Ikea-ostosket kotiin ja vastavuoroisesti kalliit laukku ja asustehankinnat. Kun kyse ei ole erityisen kiinnostavasta persoonasta mihinkään suuntaan (blogin perusteella) tai ketä kiinnostaa joku kotimamma poppi- ja lastenvaunuostoksineen??? Eikö blogin mielekkyys perustu jotenkin bloggaajan mielenkiintoiseen persoonaan...Tarkoittaa sitä että blogista löytyy ostoksien lisäksi bloggaajan henkilöstä tarpeeksi mielenkiintoista tietoa. Esimerkiksi Kalastajan Vaimo jaksaaa kiinnostaa tuhansia ihmisiä vuosi toisensa jälkeen persoonansa ja elämäntilanteensa takia ei niinkään sen mukaan millaisia merkkituotteita ostaa. Okei ärsyttääkin välillä mutta that's life! Pipsa on mielenkiintoinen ylipainonsa ja välittömän ulosantinsa kanssa. Juttua piisaa. Krisse-blogin oik. tieteenopiskelija on kauniimpi niin sisäisesti kuin ulkoisesti kuin Mungo-Anna tai Xenia ja hänen elämässään tapahtuu tuon ikäiselle oikeasti kiinnostavia asioita. Aika ei mene tusinapuotien ja tusinabaarien parissa. Hánellä on jopa oikea harrastus. Miksi ihmiset kiinnostuvat Mungo-Annasta, Xeniasta ja Linnusta joiden blogeista ei välity mielenkiintoinen ja raikas elämä vaan tulee ennemminkin mieleen lähiön nuupahtaneet ruusupuskat. 

Kertokaa mulle????

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta blogeissa bloggaaja henkilönä ollenkaan. Itse asiassa ainoat säännöllisesti seuraamani blogit on anonyyminä kirjoitettuja. Sellaisia, joissa bloggaajan kirjoitukset panee usein ajattelemaan, tuovat uusia näkökulmia. En kyllä jaksaisi mitään ostoksiin keskittynyttä blogia lukea. Mutta jos muuten hyvässä pohdiskelevassa blogissa välillä kerrotaan Ikea-ostoksistakin, niin eipä tuo haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan