Sinä vasimmistolainen, ymmärrätkö että
Kommentit (45)
Ohhoh. Luuilenpa, että perussuomalaiset ovat juuri maksajaporukkaa toisin kuin vihreät ja monet nykykommarit. vanhan liiton kommarit tekivät kyllä töitä.
Ei kai rahan jakaminen sellaista haittaa, joka itse aina on saajana. Moimoi vaan!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:03"]
Musta tuntuu, että 75% veroaste on saatu tyylillä "oma veroprosentti 25 + miehen veroprosentti 25 + alv 25". ;)
[/quote]
se on saatu niin että kaikista tuloista päätyy 75% valtion kassaan, tavalla tai toisella, siis kaikki maksut ja verot mitä tulee, (autoverot, alv, ylemaksu, energiavero, jne jne).
mutta olemme tehneet päätöksen muutaa pois, ei rahan takia, vaan sen takia että tässä maassa vaan menee fiilis, noiden porsaiden kanssa, jotka haluavat imeä verta lisää ja lisää
[/quote]
Ja sinä sinisilmäkö arvelet, ettei autoveroja, alveja ja energiaveroja muualla maksella? Heh. Ne ovat muuten sellaisia veroja, joiden suuruuteen voi itsekin vaikuttaa. Eivätkös ne ole tällöin porvaripuolueiden erityisessä suosiossa?
[/quote]
olen asunut poissa suomesta 17 vuotta, tiedän varsin hyvin ja siksi lähden taas, for good
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:08"]
niin kun haluat elää muiden rahoilla
[/quote]
Joo haluan toki, mutta kun se ei perkele soikoon onnistu. Töihin on joka päivä mentävä ja veroja maksettava. Että sellainen riippakivi minä olen...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:54"]
Et vastannut kysymykseen ja tämä ei liittynyt itenkään koulunkäyntiin ja väliin putoamiseen.
[/quote]
Et ole minulla töissä. Tuskin muuallakaan. Se tekee sinusta väliinputoajan.
[/quote]
Wohhoh :D Olet osittain oikeassa. Olen kyllä töissä, mutta en Suomessa :)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 14:03"]
Musta tuntuu, että 75% veroaste on saatu tyylillä "oma veroprosentti 25 + miehen veroprosentti 25 + alv 25". ;)
[/quote]
se on saatu niin että kaikista tuloista päätyy 75% valtion kassaan, tavalla tai toisella, siis kaikki maksut ja verot mitä tulee, (autoverot, alv, ylemaksu, energiavero, jne jne).
mutta olemme tehneet päätöksen muutaa pois, ei rahan takia, vaan sen takia että tässä maassa vaan menee fiilis, noiden porsaiden kanssa, jotka haluavat imeä verta lisää ja lisää
[/quote]
Ja sinä sinisilmäkö arvelet, ettei autoveroja, alveja ja energiaveroja muualla maksella? Heh. Ne ovat muuten sellaisia veroja, joiden suuruuteen voi itsekin vaikuttaa. Eivätkös ne ole tällöin porvaripuolueiden erityisessä suosiossa?