Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka introvertti "seinäruusu" voisi tehdä itsestään kiinnostavamman miesten silmissä?

Vierailija
06.07.2020 |

kuinka introvertti "seinäruusu" voisi tehdä itsestään kiinnostavamman miesten silmissä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lakkaisit olemasta seinäruusu ja menisit itse juttelemaan kiinnostavalle miehelle? Fiksut miehet osaavat arvostaa myös älykkyyttä ja, no, sisäistä kauneutta.

Pelkkään ulkonäköön luottamalla löydät miehen, jonka mielestä olet parhaimmillasi kun teet mitä pyydetään ja pidät suusi kiinni. Toki jos sellaista kaipaat, niin mikä minä olen ohjeistamaan.

Vierailija
22/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae sitä miestä, joka kiinnostaa. Nainen ei tällaisessa diilissä kerta kaikkiaan voi hävitä.

Ei. Olen aivan liian alitasoinen häneen verrattuna.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ja hoikkuus asioina, joihin voi vaikuttaa, sekä meikkaaminen. Hymyile paljon ja ole positiivinen. Näillä keinoin olen itse onnistunut, vaikka en ole kaunotar. Painoa on tullut lisää ja sen muuten olen huomannut, että sitä myötä miehiltä saatu huomio on vähentynyt.

Vierailija
24/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet introvertti mene paikkoihin ja tilanteisiin jossa voi tavata miehiä. Yritä näyttää aktiiviselta ja kiinnostuneelta vaikkei siltä tunnu. Hymyile joskus. Miehet sitten hoitavat lähetymisen.

Vierailija
25/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae sitä miestä, joka kiinnostaa. Nainen ei tällaisessa diilissä kerta kaikkiaan voi hävitä.

AP

Niin, sitähän täällä miehet jankuttaa että naiset hakee aina liian kovatasoista miestä. Siispä pitää tyytyä niihin jotka osoittavat oma-aloitteisesti kiinnostusta tai pysyä yksin.

Vierailija
26/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin, sitähän täällä miehet jankuttaa että naiset hakee aina liian kovatasoista miestä. Siispä pitää tyytyä niihin jotka osoittavat oma-aloitteisesti kiinnostusta tai pysyä yksin.

Miehen täytyy miellyttää silmää.

Vierailija
27/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miehen täytyy miellyttää silmää.

Kyllä vaan. Eli mitäpä teet jos kukaan silmää miellyttävä mies ei lähesty? Ei paljoa vaihtoehtoja.

Vierailija
28/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan kiinnostavalle miehelle ja jos et uskalla niin edes katso ja hymyile. Seinäruusuna päädyt vain iskemään tulevan pelimiehen panoksi.

Vierailija
29/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja miehet hakee liian kovatasoisia naisia. Tyydytään hei kaikki odottamaan kotona, josko joku tulisi hakemaan? Raportoidaan vaikka 2022 tänne palstalle, tähän ketjuun kuin kävi.

😍

Vierailija
30/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaa enemmän, värjää hiukset ja ala verkostoitumaan somessa :3

Laittautumista ei tarvitse laittaa överiksi. Hymyile ja katsele ympärillesi pääpystyssä. Aito hymy on se johon olen ihastunut. Kannattaa puuhastella jotain kivaa ja rentouttavaa sillä hyvän tuulen erottaa toisesta ihmisestä jotenkin vaistomaisesti.

Vierailija
31/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ja miehet hakee liian kovatasoisia naisia. Tyydytään hei kaikki odottamaan kotona, josko joku tulisi hakemaan? Raportoidaan vaikka 2022 tänne palstalle, tähän ketjuun kuin kävi.

😍

Eivät tietenkään hae vaan mieshän hakee aina just omantasoista. Jos naiselle ei kelpaa mies, joka osoittaa häneen kiinnostusta, se automaattisesti meinaa sitä että nainen hakee miestä oman tasonsa yläpuolelta. Naisen mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
32/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi, älä yritä olla muuta.

Vierailija
33/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumalla pyllybikineihin rannalla.

Vierailija
34/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhain vinkki on olla itsevarma ja rakastaa itseään sellaisena kuin on. Se näkyy ulospäin ja houkuttaa miehiä! Itsetunnon kohotus on 5/5, tällöin et joudu huolimaan ketä tahansa joka tulee iskemään vaan osaat karsia "ylimääräiset" pois ja keskittymään olennaiseen.

Muita vinkkejä ovat toki hymyily, nätit vaatteet (ja meikki jos meikkaat) joissa koet olosi hyväksi, keskityt harrastuksiin joista pidät ja tapailet ystäviäsi.

Tsemppiä!

Vierailija
35/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos _minäkin_, peruskoulussa äänekkäitten ihmisten taholta oikeasti vuosia seinäruusuksi haukuttu, olen onnistunut suhteilemaan, niin ei sen luulisi olevan muillekaan mikään mahdottomuus. :DD

Olen itse vielä introvertti enkä tämän persoonallisuudenpiirteeni vuoksi tarvitse itselleni kuormittavaa, "ollaan yhdessä 24/7" - tyypin kumppania ja silti olen löytänyt halutessani seuraa, vaikka en ole edes kaunis. 

Kirjoitan nyt näin kärjistäen, koska oikeasti inhoan itseäni, mutta tarkoitin kyllä tuota ensiksi mainitsemaani faktaa.

Vierailija
36/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen introvertti. Oikein naturelli elli 😂. En meikkaa, hiusväri on tosi luonnollinen. Liikun aika paljon. Ja kroppa on hyvässä kunnossa. Ikääkin on jo yli 40v. Puhun töissä ja vapaa-ajalla, kun on asiaa. Osaan myös puhua tarvittaessa mistä vaan. Olen ystävällinen kaikille. Hyvin on ihailijoita riittänyt. Nykyinen mieheni on introvertti. Hänen kanssa viihdyn parhaiten 😍

Vierailija
37/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kynnet hienoiksi

Vierailija
38/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

😍

Eivät tietenkään hae vaan mieshän hakee aina just omantasoista. Jos naiselle ei kelpaa mies, joka osoittaa häneen kiinnostusta, se automaattisesti meinaa sitä että nainen hakee miestä oman tasonsa yläpuolelta. Naisen mielipiteellä ei ole mitään merkitystä.

Niin ja mun taktiikka ei ole odottaa kotona, vaan jätän pariutumishaaveet suosiolla kokonaan sivuun. Jos mun on oikeasti mahdollista saada vain sellainen mies, joka ei itseäni millään tasolla viehätä, miksi edes yrittäisin mitään. Eipä tämä keneltäkään ole pois. Aloitteen tekeminen on viimeinen asia mihin enää ryhtyisin.

Vierailija
39/39 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kynnet hienoiksi

Näin helpostiko se käykin. Jipii.