Mistä löydän rikkaan miehen (Helsinki)?
Missä baarissa pitää alkaa hengailla, jos haluaa tavata hyvin toimeentulevan, aikuisen miehen? Ihan sellaiset 45 -> kelpaavat hyvin. Haluan rikkaan rakastajan.
Kommentit (28)
Netin treffipalstalta löysin omani. Ei hänellä ollut aikaa, eikä halua juoksennella kapakoissa enää nelikymppisenä toimitusjohtajana.
Ap on myös treffipalstojen suhteen noviisi. Pitääkö mennä jollekin maksullisille palstoille? Ja kuvaahan en tietenkään halua mihinkään nettiin laittaa, ja kuvattomat ilmoitukset ilmeisesti ovat yhtä tyhjän kanssa?
Kokeile jotain kansainvälistä treffipalstaa. Omani löysin sieltä. En kyllä enää muista palstan nimeä. Siitä on niin kauan.
Ei sitä mummotunnelia vältellä kannata. Minusta paras paikka pokata fiksuja miehiä. Mä jäin sinkuksi 32-vuotiaana kun mies jätti, ja vuoden päästä siitä aloin käydä mummotunnelissa. Kyllä oli todellakin seuraa tyrkyllä! Ja seuran tarjoajien taso keskimääräistä paikkaa parempi eli ei yleensä kovin humalaisia tai epäsiistejä. Luultavasti osa oli varsin varakkaitakin.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:24"]Huoravaatteet päälle ja Kämpin baariin. Pohjoisrannan venesatama toinen.
[/quote]
Miesnäkäkulma: "huoravaatteet" karkottavat miehet, jotka kaipaavat pitkäaikaista seuraa. Yhdenyön juttuja etsiviä kyllä löytää sillä tyylillä. Yritä vaikuttaa naiselliselta mutta ei huorahtavalta.
Teatteri.
Mummotunnelissa näyttää olevan pelkkiä juntteja ulkonäön perusteella, kauhea paikka!
Joku purjehdusseura tai kallis golfkenttä tai tenniskenttä.
Aatelisliiton tapahtumat, jos pääsee niihin tungettua mukaan.
Alat hengaamaan jossain Kauniaisissa, en kyllä tiedä tarkemmin että missä siellä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:06"]
Mä oon yrittänyt vältellä mummotunnelia, en ole vielä koskaan käynyt. Kai mun on sitten uskaltauduttava sinne vihdoin :-)
t. ap
[/quote]
Joo, mutta VAIN torstai-ilta, muina iltoina sielä liikkuu ihan mitä sattuu väkeä. Stridbergin ja Kämpin terassit saattaisi toimia noina iltoina myös.. Ja Puma Outlet on siis Rafaellon terassi noin viralliselta nimeltään.