Mistä löydän rikkaan miehen (Helsinki)?
Missä baarissa pitää alkaa hengailla, jos haluaa tavata hyvin toimeentulevan, aikuisen miehen? Ihan sellaiset 45 -> kelpaavat hyvin. Haluan rikkaan rakastajan.
Kommentit (28)
Kokeile Mummotunnelia tai Kallea. Kesällä varmaan voisit kokeilla ravintola Kaivohuonetta. Tietenkään kaikki noissa paikoissa käyvät eivät automaattisesti ole rikkaita vaan sinun pitää hienovaraisesti selvittää, onko varakkuutta.
Ehkä varmin tärppi on vastata ilmoitukseen, jossa etsitään matkaseuraa ja tarjoudutaan maksamaan matka.
Jotain 15000 netto. Että siltä riittää minulle n. 2000e/kk.
Puma Outlet on mikä baari oikeasti? Könäri lienee König?
Sori, olen hiukan ulkona kuvioista :-)
Saalis voi jäädä laihaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta...
t.ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:00"]
Puma Outlet on mikä baari oikeasti? Könäri lienee König?
Sori, olen hiukan ulkona kuvioista :-)
Saalis voi jäädä laihaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta...
t.ap
[/quote]
Puma outlet=Mummotunnelin katettu sisäpiha, jossa on useampia baareja ja keski-ikä 40-60v.
Mä oon yrittänyt vältellä mummotunnelia, en ole vielä koskaan käynyt. Kai mun on sitten uskaltauduttava sinne vihdoin :-)
t. ap
Eikös Kaivohuone ole nykyään ihan nuorisomesta? Miten mulla on tällainen käsitys jostain 10 vuoden takaa?
t. ap
mene suosiolla Kämpin baariin. siellä niitä on.
Vaikka olis kuinka vitsi niin ällöttää, koska näitä onnenkijoita kyllä riittää. Pää (+ laiskuus) estää kouluttautumisen ja oman riittävän toimeentulon hankkimisen.
Kyllääijät ovt tyhmiä, kun eivät kierrä kaukaa näitä tyhmä-rahaton-kouluttamaton-naikkosia.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:13"]
Vaikka olis kuinka vitsi niin ällöttää, koska näitä onnenkijoita kyllä riittää. Pää (+ laiskuus) estää kouluttautumisen ja oman riittävän toimeentulon hankkimisen.
Kyllääijät ovt tyhmiä, kun eivät kierrä kaukaa näitä tyhmä-rahaton-kouluttamaton-naikkosia.
[/quote]
Itse kuulostatkin kovin älykkäältä.
Ap on 41, kaunis ja urheilullinen, ja elämässä on tällä hetkellä tilaa uusille mahdollisuuksille. Kaikkea hauskaa pitää kokeilla!
Numerolle 11:
Minulla ainakin on hyvä koulutus ja riittävä toimeentulo (mm. velaton asunto). Miksi en saisi haluta, että joku elättää minut? Miksi se tekisi miehestä tyhmän?
(en ole ap)
Huoravaatteet päälle ja Kämpin baariin. Pohjoisrannan venesatama toinen.
Näin nyt vasta ikäsi. 41v on liian vanha, sori. Joudut itse tekemään työtä.
nro.15 oikeassa ja on kiva valilla tuntea itsensa naiseksi,miehet ovat kuitenkin luotut suojelemaan meita.
Ap tekee työtä ja tulee ihan hyvin toimeen, ei ole ongelmia. Nyt vaan olen villi ja vapaa, ja haluan kaiken kivan samassa paketissa!
jos ap olis kaunis ja viisas, ei sen pitäis kysellä tyhmiä vauva-palstalla
Ap ei ole käynyt vuosiin baareissa, joten ap vaan halusi selvittää mestat. Ja hyvinhän ne selvisivätkin, kiitos asiallisista vastauksista.
Torstaisin Puma Outletissä tai Könärissä heti työpäivän jälkeen (tässä tapauksessa tuossa klo 19 jälkeen, kun pörssi on pannut kaupankäynnin kiinni). Muuten voisi hyä olla aloittaa golffaus ja roikkua Sarfivikin klubilla. Ei halpaa mutta todnäk toimii parhaiten. Onnea metsästykseen.. muista sitten että näillä on usein jo yksi nainen elätettävänä eli voi jäädä saalis laihaksi.