Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo joka viikonloppu

Vierailija
06.07.2020 |

Kuinka saada mies ymmärtämään, että hänen alkoholinkulutus on huolestuttavaa? Aina kun alkaa vapaa, on kalja korkattu ja sitä kuluu. Usein jatkuu heti seuraavana päivänä, Joskus vasta illalla, mutta usein jopa aamusta. Ei ole ilkeä eikä väkivaltainen. En vain pidä tilanteesta. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta ei hän koe sen olevan ongelma.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hänen valintansa. Sinun valintasi on, haluatko elää hänen valintansa kanssa.

Vierailija
2/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saakaan. Usko minua. Saat vastaukseksi vain valheita ja höpöpuheita.

Se loppuu vasta sitten, kun mies itse tekee päätöksen ja haluaa pysyä siinä.

Lopettamiseen ei voi ulkopuolinen vaikuttaa.

Tiedän, koska melkein 20 Vuotta olin tuollainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma elämä. Naisilla tuntuu olevan pakkomielle miesten muuttamisessa. Jos ei kerran ole häiriöksi, niin anna olla.

Vierailija
4/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä lopeta sun takia. Joko siedät sitä tai etsit kunnollisen ihmisen jonka kanssa seurustella

Vierailija
5/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma

Zinc

Sinä olet ongelma

Vierailija
6/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normijuttu. Minäkin join perjantaista eiliseen iltaan. Tänään on vähän töissä väsyttänyt, mutta ei muuten sen kummempaa. Kyllä ihmisen on juotava jos janottaa!

Vierailija
7/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumna juttu, että äijät jotka juovat paljon eivät silti halua naista joka juo yhtä paljon.... ois kaikille paljon helpompaa.

Vierailija
8/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest, Run!

Vierailija
9/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut sai lopettamaan/vähentämään?

Vierailija
10/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Et saakaan. Usko minua. Saat vastaukseksi vain valheita ja höpöpuheita.

Se loppuu vasta sitten, kun mies itse tekee päätöksen ja haluaa pysyä siinä.

Lopettamiseen ei voi ulkopuolinen vaikuttaa.

Tiedän, koska melkein 20 Vuotta olin tuollainen mies.

Mikä sinut sai lopettamaan/vähentämään?

Vierailija
11/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka itse juo, kun asut juopon kanssa.

Ole positiivinen siihen, ettei juo joka päivä.

Vierailija
12/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä sua selvinpäin.

Vierailija
13/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on rentoutua.

Vierailija
14/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkonarkeilla alkonarkkien huolet.

Vierailija
15/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se päihderiippuvainen normaaliin. Sille niiden aineiden kanssa sähläämisen tulee aina olemaan ongelma.

Vierailija
16/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada sen aineet viemäriin ja vaihda lukot, niin häipyy kyvioista koska silloin sille ei ole enää mitään kiinnostavaa,

Vierailija
17/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oma elämä. Naisilla tuntuu olevan pakkomielle miesten muuttamisessa. Jos ei kerran ole häiriöksi, niin anna olla.

Millainen parisuhde voi olla ihmisen kanssa, joka seurustelee mieluummin pullon ja tölkin kanssa kuin puolisonsa kanssa?

Vierailija
18/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollanen aviomies 12v. Jätin hänet. Enkä ole yli 10v katsonut juovaa miestä. Ja exäni juo tänä päivänä vielä useammin. Ei ne muutu naisen takia. Riippuvuus on niin iso ongelma, että rakkaus niitä ei paranna. Se halu lopettaa pitää lähteä itsestä. Älä tuhlaa elämääsi väärään mieheen ♥️

Vierailija
19/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa sanottu jo kaikki mitä aiheesta voi sanoa. Usko hyvällä jos miehesi ei usko. Se ei tule sitä juomista lopettamaan ennen kuin on saanut kyllikseen. Ei vaikka kuinka sanoisit tai anelisit. Voit joko elää asian kanssa tai vaihtaa miehen sellaiseen jolla on muitakin intressejä.

Minä join kymmenisen vuotta aika reippaasti, ja siinä oli kymmenen vuotta liikaa. Olisin sillä ajalla voinut toki tehdä muutakin, ja samalla meni opiskelut/työt/yksi parisuhdekin pilalle. Juomiseni toki lähtikin sydänsuruista, masennuksesta ja kelvottomuuden tunteesta. Olin sosiaalinen ja hauskaa seuraa ainoastaan päissään. Kunnes se ei enää ollutkaan mukavaa, ja herätys oli aika karu. Alkoholi ei ollut minulle varsinaisesti koskaan ongelma, ainoastaan pakokeino. Minä itse olin se ongelma. Nykyään en enää juo, mutta eipä ole enää puolisoakaan, että se siitä. Masennus on kuitenkin uskollisena kumppanina, siihen voi aina luottaa.

Vierailija
20/28 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että kyllä hän saa tarpeekseen pian. Ei ole saanut eikä ehkä kannata jäädä odottamaan, että saakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi