Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30 vuotta meni löytää oma sisäinen rauha ja onni

Vierailija
06.07.2020 |

Kun saimme toisen lapsemme 3vuotta sitten, päätin nauttia luvan kanssa lapsiemme kanssa olosta kotona. Halusin rauhaa hektiseen elämään. Eniten kuitenkin halusin löytää arvoni ja itseni. Poistin sometilini ja keskityin perheeseeni. Poistin turhat voimani vievät "ystävät" elämästäni. Jätin kaikki kissanristiäiset väliin. En sovi enää mitään ekstraa kenenkään kanssa. Läheisimpiä ystäviä nään noin kerran kuussa ja se riittää minulle.

Siivosin kodin turhasta tavarasta ja en enää osta kuin todelliseen tarpeeseen.
Syön vain maistuvaa ruokaa ja suunnittelen viikon ruokalistan sunnuntaisin ennen kauppareissua.
Elän terveellisesti ja liikun kroppaani kuunnellen.

Ai että, olen niin onnellinen <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Oikein ❤

Vierailija
2/3 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän tänä vuonna 30 ja vasta nyt koen, että alan olla sinut itseni kanssa ja tiedän mitä haluan isona tehdä. Opiskelin parikymppisenä kulttuurialalle ja jo silloin jotenkin tajusin, että se ei ole oikea juttu mutta kielsin asian itseltäni. Eihän se ollutkaan auvoisaa: työttömyyttä, pakkoyrittäjyyttä ja pikku pätkiä. Nyt olen kortistossa taas mutta syksyllä koulun penkki kutsuu taas ja opiskelen uuden ammatin.

Aion myös tehdä tuon että poistan kaikki sometilini. Minulla oli tapana vertailla itseäni muihin ja kadehdin kaikkia kavereitani, joilla oli oma asunto ja paljon rahaa. Minullakaan ei ole kuin yksi ystävä jota näen pari kertaa kuukaudessa. Nykyään nautin siitä, että mulla ei ole lapsia ja omaa asuntoa. En ole sidottu mihinkään ja voin helposti muuttaa vaikkapa ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 40v