Vaimon pukeutuminen
Ihanko totta on niin että miehellä ei ole mitään oikeutta puuttua edes sanallisesti vaimon pukeutumiseen?
Osti mekon jossa puolet tisseistä (on isot ja kauniit) näkyy, hyvin antava on kaula-aukko.
Kun sanoin että et kai aio tuota julkisesti käyttää, kotona vain, olin törkeä, näin sanoi. Kai on lupa edes toivoa, päättää itse sitten mitä päättää!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä saa sanoa ja toivoa mitä vaan, koittaisi kuitenkin kehumisen kautta.
Exä aina kiskoi mun toppeja ja mekkoja ylöspäin ja oikein kihisi raivosta kun mulla oli hänen mielestään päällä jotain liian hyvännäköisiä, vihasi jos joku muu vilkaisi ja sain siitä huudot päälle. Oon siis normaalia lyhyempi ja vaatteiden mitoitukset on liian isoja mulle, esim olkaimet täytyisi aina ommella lyhyemmiksi ettei vilku. Alaosat on sit vastaavasti liian pitkiä. En siis tahallaan paljastele, en vaan jaksa aina muokata.
Nykyinen antaa palautetta kehumisen kautta ja sanoo olevansa ylpeä kun kulkee mun kanssa ja saan katseita muiltakin.Arvaa kumman kanssa on ihanampi olla ja kumpaa haluan enemmän?
Jos oisin sun nainen niin lähtisin kauppaan pelkissä bikineissä ihan ärsyttääkseni.
Kumman kanssa ihanampi olla? No ei ainakaan naisen jolla on tarve kerätä katseita muilta.
Ihmisillä on tapana katsoa kauniita tai mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä. Sitäpaitsi osa miehistä härnää ja ahdistelee naisia vaikka ne kulkisivat toppapuvussa, se on niiden miesten vika, ei naisen.
Kuinka voit estää muiden miesten vilkuilun?
Jännä miten eri tavalla ihmiset reagoivat, sulla taitaa olla huono itsetunto ja olet epävarma itsestäsi?
Mun mies on komea ja hyvännäköinen ja tiedän keräävän katseita. Yleensä huomautankin et "näitkö, tuo nainen katseli sua". Ei ne katseet ole ikinä mua haitannut, kun en mä niitä voi estääkään. Pääasia on kuinka mies reagoi.
En mä itsekään ole lähdössä jokaisen mukaan joka katseen luo, tyhmää koittaa kontrolloida muita.
"Ovathan nahkahousut toki hyvän näköiset, mutta en sallisi vaimoni käyttävän sellaisia."
Sanoi eräs ystäväperheemme isäntä vaimolleen vierailumme jälkeen.
Aika konservatiivisia ovat jotkut tavismiehet.
Mun mies tykkää siitä kun käännän katseita. Rakastan kenkiä ja mitä paremmin kopisee, niin sitä enemmän mies tykkää. En ole lähelläkään missiä ja mulle on ihan sama katsooko joku vai ei. Mies aina kaupassa ollessaan mun kans kertoo jos joku jää katsomaan. Oli katsoja sitten nainen tai mies.
Minä jos näen tyylikkään naisen, sellaisen jonka tyylistä tiedän että mies tykkää, niin sanon hänelle kyllä. Se ei tarkoita, että henkilössä olisi välttämättä paljasta pintaa esillä yhtään. Riippuu niin vaatteesta ja miten sen kantaa. Minä tykkään kun joku osaa pukeutua, oli siinäkin sukupuoli mikä tahansa.
Meillä on hyvä pitkä parisuhde ja voidaan jutella näistä ihan normisti ilman riitaa.
Ap:n itsetunto on huono jos tämä tuottaa ongelmia. Jokainen mies katsoo muita naisia ja näky miellyttää siitä ei ole kahta sanaa. Joka muuta väittää, valehtelee itselleen. Katsoa saa koskea ei, jos olet parisuhteessa.
Nyt alkoi harmittamaan ettei ole isotissistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin, että miksi kokee tarvetta näyttää SEKSIKKÄÄLTÄ muille kuin miehelleen. Olen itsekin nainen. En ole koskaan pukeutunut paljastavasti. En koe tarvetta esitellä avujani koko maailmalle.
Tämä. Olen itse muodokkaampaa mallia, ja en yksinkertaisesti viihdy avonaisissa vaatteissa jo sen takia, että vaikka muutoin asukokonaisuus olisi hyvinkin asiallinen, tulee miehiltä helposti katseita, vislailua tai kommenttia, tahdon tai en.
Parisuhteessa suhtautuisin entistä pidättyväisemmin avonaisiin paitoihin. En kuitenkaan häiriinny siitä, jos muilla naisilla on avonaisia vaatteita ovat parisuhteessa tai ei, sillä asia ei minulle kuulu. Jokainen pukeutukoon niin kuin tahtoo. Itse uskaltaisin avoimia paitoja käyttää, jos ulkopuoliset eivät kommentoisi eikä niihin liitettäisi sellaista mielikuvaa, että niitä pitäessä "kerjää huomiota".
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sinä koittaisit tiukkoja nahkahousuja, jotka korostaa miehekkäitä ulokkeitasi?
Täällä on kyllä joka kerta nykyään käydessä yhä idiottiomaisempia keksittyjä aloituksia keskusteluun. Että juuri ne tiukat housut sitten, ettei tarvitse miesmäröidä, ”kuviteelliselle” naisoletetulle.
Selvä tapaus. Uutta munaa se on etsimässä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri tavalla ihmiset reagoivat, sulla taitaa olla huono itsetunto ja olet epävarma itsestäsi?
Mun mies on komea ja hyvännäköinen ja tiedän keräävän katseita. Yleensä huomautankin et "näitkö, tuo nainen katseli sua". Ei ne katseet ole ikinä mua haitannut, kun en mä niitä voi estääkään. Pääasia on kuinka mies reagoi.
En mä itsekään ole lähdössä jokaisen mukaan joka katseen luo, tyhmää koittaa kontrolloida muita.
Tämän, kuten monen muunkin pariutumiseen asian voit kääntää nurin perin kun verrataan eri sukupuolia. Naisille se on positiivinen asia (vahvistat viestissäsi palstaulien teesit), normaalille sitoutuneelle miehelle ongelma. Muiden miesten huomio on positiviinen asia miehelle vain jos mies edelleen mittailee omaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla...
Päivänselvä tapaus, kannattaa laittaa Llortto kiertoon jo ennakoivasti ennen kuin se lähtee itse. Se nimittäin on jo kaivamassa lähtökuoppia noiden ryysyjen perusteella. Hyökkäys kun tunnetusti on paras puolustus, niin kannattaa ottaa aloite omiin käsiin, jolloin on loppupeleissä se voittaja joka antoi lähdöt eikä se joka jätettiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo kysyy useimmiten "näkyykö liikaa" tms. En pidä tunteesta, että muut miehet kiihottuvat liian antavista vaatteista.
No tämähän on ihan normaalia. Ei meilläkään tissit esillä ihmisissä kuljeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa itse kalju. Katso kuinka vaimo suhtautuu. Eikai hänellä ole valtaa päättää millaiset hiukset sinulla on.
Kalju pukee suurinta osaa miehistä eikä ole rietasta olla kalju. Pointtini oli?
Hah, päivän naurut 😂 Ai pukee vai???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä saa sanoa ja toivoa mitä vaan, koittaisi kuitenkin kehumisen kautta.
Exä aina kiskoi mun toppeja ja mekkoja ylöspäin ja oikein kihisi raivosta kun mulla oli hänen mielestään päällä jotain liian hyvännäköisiä, vihasi jos joku muu vilkaisi ja sain siitä huudot päälle. Oon siis normaalia lyhyempi ja vaatteiden mitoitukset on liian isoja mulle, esim olkaimet täytyisi aina ommella lyhyemmiksi ettei vilku. Alaosat on sit vastaavasti liian pitkiä. En siis tahallaan paljastele, en vaan jaksa aina muokata.
Nykyinen antaa palautetta kehumisen kautta ja sanoo olevansa ylpeä kun kulkee mun kanssa ja saan katseita muiltakin.Arvaa kumman kanssa on ihanampi olla ja kumpaa haluan enemmän?
Jos oisin sun nainen niin lähtisin kauppaan pelkissä bikineissä ihan ärsyttääkseni.
Kumman kanssa ihanampi olla? No ei ainakaan naisen jolla on tarve kerätä katseita muilta.
Huono itsetunto miehellä, jos se haittaa.
No ei todellakaan. Osoittaa ainoastaan naisen huonoa makua. Jos meillä rouva alkaisi kulkemaan tissit esillä niin ovea näyttäisin. Siinä sulle itsetuntoa. M42
Mun miesystävä hyväksyy pukeutusmistyylini täysin. Hänelle on ihan sama, mitä mulla on päällä. Miehen äiti puolestaan ajattelee, että pukeudun liian vanhanaikaisesti enkä tarpeeksi seksikkäästi 😂
Olen nainen ja minä ymmärrän mitä tarkoitat. Minusta pitäisi voida joku raja asettaa, jos nyt ei ole kohtuuton. (olen nähnyt todella isorintaisia naisia joilla kumartuessa kaikki näkyy, ja jopa naisena se on minusta kiusallista)
Mutta kuten näkyy 98% täällä on kanssani erimieltä, joten varmaan vaan voit toivoa..
Koko homma menee jo siinä metsään, että aletaan kontrolloida toisen ulkonäköä. Näitä ihmisiä tulee aina vastaan. Vanhempani olivat samanlaisia ja itse haksahdin samaan rysään ex-vaimon kohdalla.
Äitini periaatteessa puki isälleni vaatteet päälle joka päivä ja kertoi millä vaatteilla mennään tällä kertaa ostoksille. Oma avioliittoni kaatui osittain myös siihen, että ex-vaimo kommentoi negatiivisesti kaikkea mitä laitoin päälle. Töihin lähtiessä piti vaihtaa paita, koska ex-vaimon mielestä päivän väri oli punainen eikä sininen. Se tuli aina myös ovelasti piilotettuna vittuiluna tyyliin "Aijaa, laitatko tänään tuon paidan päälle?"
Lopettakaa kontrolloimasta puolison ulkonäköä. Tällaiset ihmiset eivät pystyisi itse ottamaan yhtään kritiikkiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa itse kalju. Katso kuinka vaimo suhtautuu. Eikai hänellä ole valtaa päättää millaiset hiukset sinulla on.
Kalju pukee suurinta osaa miehistä eikä ole rietasta olla kalju. Pointtini oli?
Hah, päivän naurut 😂 Ai pukee vai???
No ennemmin kalju kuin sellainen munkkitukka eli keskellä joku pälvikalju ja muuten hiuksia, jotka kammataan siihen yli.
Itselläni kaljuuntuminen alkoi jo n. 25 vuoden iässä. Pappani oli jo kolmekymppisenä kalju ja setäni myös. Muutaman vuoden pidin lyhyitä hiuksia, mutta kun niitä piti aina olla leikkaamassa ettei näyttäisi ihan hölmöltä niin ajoin kaikki pois ja 5+ vuotta olen mennyt kaljulla. Siihen toki vähän partaa ettei näytä ihan lapselta.
Hmm. Mul on pienet tissit, ehkä siks poolo pukee mua hyvin ja näytän siinä seksikkäälle. Jos mul ois kaunis mekko, kaula-aukolla, niin kyl mieheni kehuisi, eikä estelisi. Mulle ei taida sopia näyttävä tyyli, mut sille, jolle sopii, go for it! Kyllä miehen tulisi kestää näyttävää naista ulkoiluttaa ja kestää, et hän ulkoilee myös yksin. Kylhän naisetkin näyttäviä naisia ihailee :)