Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon pukeutuminen

Vierailija
06.07.2020 |

Ihanko totta on niin että miehellä ei ole mitään oikeutta puuttua edes sanallisesti vaimon pukeutumiseen?

Osti mekon jossa puolet tisseistä (on isot ja kauniit) näkyy, hyvin antava on kaula-aukko.

Kun sanoin että et kai aio tuota julkisesti käyttää, kotona vain, olin törkeä, näin sanoi. Kai on lupa edes toivoa, päättää itse sitten mitä päättää!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kannattaa esittää nuo ajatuksensa toiveina ja kehuina niin menee paremmin perille:

- mä tykkäisin enemmän korkeammasta kaula-aukosta

-näytit tosi hyvältä kun sulla oli päällä xxx (vaate joka on sinulle mieluisa)

Mutta ei, sinulla ei varsinaisesti ole sananvaltaa siihen mitä vaimosi päällensä pukee

Vierailija
2/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan muotoilla jotenkin toisin. 

Oma ukkoni taas toivoisi että liikkuisin mekossa missä näkyy puolet tisseistä. Itselleni sellainen look ei sovi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo teini oppii hyvältä isältään, miten ei pidä pukeutua liian paljastavasti. Vaimollesi ei ole tätä opetettu.

Vierailija
4/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et antaisi vaimosi tissien näkyä kauniisti muillekin? Oletko joku vanhoillinen rätttipää?

Vierailija
5/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuminen vaimosi pukeutumiseen on hyvin isällisen kuuloista, jolloin otat kasvatuksellisen otteen vaimoosi. 

Vaimosi tuskin on niin tyhmä, etteikö hän ole tietoinen rintavarustuksensa koosta saati millainen vaikutelma syntyy anteliaasta kaula-aukosta. Kuin myös varmasti on tietoinen, mikä hänelle sopii ja mikä ei. JOten jos hän ei halua piilotella rintojaan, niin hän ei vaan halua piilotella rintojaan.

Opettele ilmaisemaan asiasi avoimesti ja rehellisesti. Sanot vain, että suhtaudut vanhoillisesti vaimojen asuvalintoihin ja toiveesi olisi pitää rinnat mahdollisimman piilossa katseilta. Koet mustasukkaisuutta ja pelkäät, että vaimosi lähtee toiseen matkaan. 

Vierailija
6/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että piolet tisseistä näkyy, ei vielä ole ”hyvin antava”, vaan ihan tavallinen kesämekon kaula-aukko. Ei ehkä työvaate, mutta kesämekoksi ihan normaali.

Vierailija
7/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: kannattaa esittää nuo ajatuksensa toiveina ja kehuina niin menee paremmin perille:

Mutta ei, sinulla ei varsinaisesti ole sananvaltaa siihen mitä vaimosi päällensä pukee

Pidän tuosta mekosta nostaa rinnat kauniisti esiin mutta ei ole julkisten paikkojen mekko! Mitä sanoisi jos minä juoksisin stringiuikkareissa uimarannalla...onhan vaimo sanonut että tykkää pakaroistani.

Vierailija
8/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää mitä vaatteita käyttää. Toiveen voi esittää.

Vierailija
9/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa pukeutua juuri niinkuin haluaa, oli sitten rumaa, miellyttävää tai ärsyttävää.

Vierailija
10/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuvaot tosiaan on mauttomia.

Moni taloustissimamma kuvittelee, että ihmiset ihaillen tuijottaa.. mitä vanhempi ja lihavampi, sitä pidempi alaspäin roikkuva vako.. Yöks.

Seksikästä.

Vierailija
11/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tuosta mekosta nostaa rinnat kauniisti esiin mutta ei ole julkisten paikkojen mekko! Mitä sanoisi jos minä juoksisin stringiuikkareissa uimarannalla...onhan vaimo sanonut että tykkää pakaroistani.

Hyi. Stringit on miehellä rumat, vaikka olisi hyvä perse.

Vierailija
12/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa ehdottaa miehelle miten voisi pukeutua tai alkaa mököttää ja kiukutella. Tyydyn vain kehumaan silloin harvoin kun sattuu pitämään jotain hyvännäköistä ja sopivaa päällään.

Vierailija
13/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo kysyy useimmiten "näkyykö liikaa" tms. En pidä tunteesta, että muut miehet kiihottuvat liian antavista vaatteista. 

Vierailija
14/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sinä koittaisit tiukkoja nahkahousuja, jotka korostaa miehekkäitä ulokkeitasi?

Vierailija
15/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan muotoilla jotenkin toisin. 

Oma ukkoni taas toivoisi että liikkuisin mekossa missä näkyy puolet tisseistä. Itselleni sellainen look ei sovi. 

Sama. Ukko toivoo aina, että esittelisin jalkojani, pitäisin jotain tissimekkoja tai napapaitoja(!). Myös ihmisten ilmoilla, että muutkin näkee.

Vierailija
16/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko aikuinen nainen lopettaa jo?? Mikä näissä trolleissa on mielestäsi se hauska osuus?

Vierailija
17/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mietin, että miksi kokee tarvetta näyttää SEKSIKKÄÄLTÄ muille kuin miehelleen. Olen itsekin nainen. En ole koskaan pukeutunut paljastavasti. En koe tarvetta esitellä avujani koko maailmalle.

Vierailija
18/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuvaot tosiaan on mauttomia.

Moni taloustissimamma kuvittelee, että ihmiset ihaillen tuijottaa.. mitä vanhempi ja lihavampi, sitä pidempi alaspäin roikkuva vako.. Yöks.

Seksikästä.

reps :DDD

Vierailija
19/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen suhde sulla ja vaimollasi on. Meillä on sellainen suhde, jossa mies on perheen pää ja saa kyllä sanoa, jos pukeudun tavalla joka ei ole hänestä sopiva. Ei ole ollut mitään ongelmia, toisaalta itse tykkään pukeutua aika klassisesti ja suhteellisen peittävästi suomalaisiin standardeihin nähden. Joskus mies saattaa ehdottaa, että jos laittaisin mukavammat kengät kuin 10+ cm korkkarit mutta muuten ei ole ollut tarvetta huomauttaa pukeutumisestani. Paljon kyllä mies kehuu vaatteitani, sanoo että näytän hyvältä niin farkuissa/mekoissa kuin urheiluvaatteissakin. :)

Niin ja tottakai mies kysyy minun mielipidettä hänen vaatteitaan, hiustyylistä yms. Palautteen annan vain myönteisessä muodossa.

Vierailija
20/58 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas mietin, että miksi kokee tarvetta näyttää SEKSIKKÄÄLTÄ muille kuin miehelleen. Olen itsekin nainen. En ole koskaan pukeutunut paljastavasti. En koe tarvetta esitellä avujani koko maailmalle.

OKEIN! Tätä minäkin miehenä mietin. Eikö riitä, että oma mies kiihottuu näkemästään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi