Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istukka kiinni kohdussa..

Vierailija
28.04.2013 |

Täällä jo kerran aiemminkin kyselin kokemuksia kaavinnasta. Nyt haluaisin tietää, onko ketään kohtalotoveria, joka olisi kokenut saman..

Kaikessa lyhykäisyydessään:

Jouduin synnytyksen jälkeen istukan käsinirroitukseen. Seitsemän viikkoa synnytyksestä tehtiin kaavinta, kun istukkaa oli jäänyt ihan reilusti kohtuun. (Oli ollut edelleen tiukassa, ja kaavinta oli tehty aika "rajuin ottein". Lääkärin mukaan sitä oli poltettu irti. (?) )

Nyt sitten kävin pitkittyneiden oireiden vuoksi päksissä, jossa todettiin, että istukkaa on edelleen kohdussa. 

Kaavintaa ei voida tehdä, koska kohtu ei kuulema kestäisi uutta toimenpidettä. Tilannetta jäädään nyt seuraamaan.

Onko ketään, jolla olisi ollut samanlainen tilanne?

Vahvistuuko kohdun seinämien limakalvot ajan kanssa? Voidaanko kolmas kaavinta tehdä sitten myöhemmin? 

Eihän ne voi sitä istukkaa kohtuun jättää? 

En tajunnut näitä kysyä lääkärissä, kun olin niin järkyttynyt siinä tilanteessa..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään kohtalotovereita?

Vierailija
2/2 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi viimeisen synnytyksen jäljiltä istukan palasia kohtuun. Ne tuli kyllä ihan itsestään ulos noin neljä-viisi kuukautta synnytyksen jälkeen. Ja siis mulla oli jälkivuotoa niin kauan kunnes oli kaikki rämpäleet tulleet pois, mutta ei niitä mulla edes yritetty poistaa kaavinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä