Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaiden valkaisu, kokemuksia?

Vierailija
15.04.2013 |

Huomiselle varattu aika Beyond-valkaisuun. Kahteen tuntiin valkaisun jälkeen ei saa syödä eikä juoda (paitsi vettä), tämä ok.

Mutta että 2 vuorokautta ilman tupakkaa ja kahvia?! Oletteko pystyneet olemaan? Jos pesisi hampaat heti synninteon jälkeen?

Onko joku käynyt, ja miten ratkaissut nämä nautintoaineongelmat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/6 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Hollywood Smile:ssä valkaisussa. Sain luvan syödä heti mutta noiden värjäävien tuotteiden kanssa piti olla tiukkana. Kahvi, tupakka ym. värjäävät tuotteet piti jättää pariksi päiväksi. Hampaat vaalenivat vielä hoidon jälkeen juuri sen luvatu pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hammaslääkäri teki mulle silikonikiskot ja myi tahnan, millä itse valkaisen kotona hampaat. 30 min kuutena päivänä riittää, ei nautintokieltoja.

Vierailija
4/6 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä pilaa kallista valkaisua juomalla nyt kahvia tai polttamalla tupakkaa! Valkaisun jälkeen huokoset tms. on auki sen kaksi päivää, ja jos sinä aikana käyttää värjääviä tuotteita, väri oikein imeytyy sinne hampaan sisään eikä sitä saa millään enää pois.

Osta kofeiinitabletteja ja Nicorettea :-)

Vierailija
5/6 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista, jotka tosin tulivat vähän myöhässä...

otin kofeiinitabletteja ja läiskäisin nikotiinilaastarin käsivarteen. Sen 2 vrk jaksoin, mutta myöntää täytyy, että sen jälkeen on tullut kahvia juotua ja kessuteltua illalla pari kappaletta. Hampaat ovat vaalenneet, eivät ihan niin paljon, kuin halusin, mutta kuitenkin ihan huomattavasti. Etuhampaissa on vähän epätasaisuutta, jonka kylläkin näkee vain läheltä. Ostin klinikalta myös huippuhyvän sähköhammasharjan, jolla olen surrutellut menemään.

Oli ihan jees juttu, tosin hiukan huolettaa mahdollinen kiilteen huonontuminen...ehkä olisin saanut saman vaaleusasteen huolellisella puhdistamisellakin. Eli suosittelen kaikille kunnon suuhygienistin tekemää puhdistusta ennen kuin lähtee laittamaan rahojaan valkaisuun. Toivon muuten, että kaikenlainen makean ym. mässytys nyt vähenee, kun kiinnittää huomiota hampaiden hyvinvointiin :-)

Vierailija
6/6 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 16:36"]

mun hammaslääkäri teki mulle silikonikiskot ja myi tahnan, millä itse valkaisen kotona hampaat. 30 min kuutena päivänä riittää, ei nautintokieltoja.

[/quote]

Tuliko valkoiset hampaat? - Minullakin oli muotit ja valkaisuainetta, mutta se oli ihan huonoa verrattuna siihen, jota sai n. 5 v. sitten, en tiedä miksei sitä hyvää ainetta myydä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi