Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poika lähtee tänään armeijaan, kyllä jännittää! T:äiti

Vierailija
06.07.2020 |

Miten muut lähteekö teidän poika kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mitään nykypäivänä. Ellei nyt mene johonkin taistelusukeltajaksi tai laskuvarjojääkäriksi.

Vierailija
2/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinne ole enää aikoihin mennyt kuin ne epävarmimmat tyypit, jotka ei oikein tiedä mitä tekisivät tai osaa juuri mitään. 

Vierailija
4/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säkylään. t.äiti

Vierailija
5/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystävän poika lähtee myös. Minulla on saman ikäinen tytär. Minua jännittää pojan puolesta vaikkei oma poika olekaan. Kuinkahan paljon jännittäisi jos oma tytär lähtisi?

Tsemppiä kaikille armeijan harmaisiin astuville ja heidän äideilleen!!

Vierailija
6/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sinne ole enää aikoihin mennyt kuin ne epävarmimmat tyypit, jotka ei oikein tiedä mitä tekisivät tai osaa juuri mitään. 

Minulla on kolme poikaa. Kaikki kävivät RUK:n, yksi oli kurssinsa paras :)

Siviilissä he ovat varatuomari, tekniikan tohtori ja nuorin opiskelee Yhdysvalloissa ekonomiksi (nyt jo OTM Suomesta).

Vierailija
7/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat täälläkin käynneet ja kaupunkilaispojille oli hyödyllinen.  Johtamistaitoja, ryhmässäolotaitoja,  kaveripiiristä poikkeaviin tyyppeihin tutustumista.  välivuosi ennen opiskeluja.

Vierailija
8/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär myös aloitti tänään

Vierailija
9/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien äidit: lähtee niitä tyttäriäkin sinne tänään.

Vierailija
10/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä aikanaan jännittänyt.

Vanhempi ei tykännyt ollenkaan koko hommasta mutta kävi sen niin, että oli kaikki mahdolliset vapaat kotona ja nuorempi taas oli innostunut ja kurssinsa paras sotilaspoliisi. Nuorempi oli sitä mieltä, että hetken tämä kestää ja tehdään sitten asiat kunnolla. 

Vierailija
11/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat täälläkin käynneet ja kaupunkilaispojille oli hyödyllinen.  Johtamistaitoja, ryhmässäolotaitoja,  kaveripiiristä poikkeaviin tyyppeihin tutustumista.  välivuosi ennen opiskeluja.

Kaikki nuo voi järjestää siviilissäkin jos vanhemmilla on viitseliäisyyttä. Oma junnuni on parhaillaan vaeltamassa äitinsä kanssa erittäin ikävissä kesäolosuhteissa (itse olen töissä).

Ja itse olen siitä onnekkaassa asemassa ettei poikaleirin jälkeen ole isommin tullut tavattu oikein ketään tuolta ajalta, ja toivottavasti näin jatkuukin. Ei oikein isommin huvita muistella 50 kE maksanutta hukkavuotta.

Vierailija
12/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä jännittää? Elämään kuuluva normaali asia. Vai pelkäätkö ettei poikasi selviä nykyisestä suhteellisen helposta varusmiespalveluksesta?

Vierailija
13/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä miten sopeutuu. t.äiti

Vierailija
14/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä jännittää? Elämään kuuluva normaali asia. Vai pelkäätkö ettei poikasi selviä nykyisestä suhteellisen helposta varusmiespalveluksesta?

Normaali asia? Mietis nyt uudestaan...

Vierailija
15/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär lähtee kans tänään ja kyllä meitä molempia jännittää. Eiköhän se pärjää, mutta onhan se iso muutos elämässä. 

Vierailija
16/22 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa poikasikin b-portaansa korkattua viimein.

Vierailija
17/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jännittää, ei auta asiaa.

Vierailija
18/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapumiserä 1/24 ei muuten kotiudu koskaan. Että ompahan syytäkin jännittää, miten piltillä menee. Respawn-toiminto ei ole muuten käytössä.

Vierailija
19/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät joudu tulevaisuudessa Naton operaatioihin jonnekin hiekka-aavikolle. 

Vierailija
20/22 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei armeijasta mitään normaaliin elämään sopivia johtamistaitoja tai ryhmässäolotaitoja opi :D Hyvät hyssykät sentään mitä mammat kuvittelevat.