Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies poisti deittiprofiilinsa

Vierailija
06.07.2020 |

Hei, onko mies vakavissaan kanssani kun heti tapaamisemme jälkeen poisti deittiprofiilinsa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa, nainen. Nauti! :) Kaikki on hyvin. Kaikki järjestyy aikanaan. Ahdistuisit myös siitä, jos pönkittäisi koko ajan. Fiksuna miehenä hänkin tietää sen. Kaikki on kertomasi mukaan kunnossa. Kuulostele nyt tutustumisen aikana omia tunteitasi. Ja ota herranen aika omakin profiilisi pois.

Kiitos! :) ja kiitos myös tietysti teille muillekin kommentoijille, on nyt paljon helpottuneempi olo. Juu otin kyllä jo oman profiilin sieltä pois.

Ap

Vierailija
22/25 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ainakin lupaavalta. Parempi merkki kuin se, että päivittää heti tapaamisen jälkeen uuden kuvan profiiliin, kuten mulla yhden kanssa kävi. Taisin olla aika iso pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman mieheni kohdalla ainakin tarkoitti sitä että oli vakavissaan ja selvittämässä mihin meidän juttu johtaa, ja johtihan se :)

Minuun vetosi heti tuollainen vanhanaikainen suoraselkäisyys ettei tapailla/säädetä ympäriinsä monen kanssa samaan aikaan.

Okei, kiitos tästä viestistä :) juu tämän miehen kanssa ollaan juurikin juteltu siitä, ettei olla irtosuhteista kiinnostuneita. Ja on akateeminen mies, tämähän on aina vaan plussaa, koska fiksummat eivät ainakaan yleensä harrasta mitään ihmisten kanssa leikkimistä. Ihmettelen vain tuota, kun viestiä ei ole kuulunut enää eilisen jälkeen.

Ap

Vähän ohis, mutta älykkyydellä ja leikkimielellä ei ole kyllä mun havaintojen mukaan mitään tekemistä keskenään. Osa miehen kavereista on oikeasti tosi fiksuja, mitähän mä osaisin heittää, iq 140+, ja ihan hirveää katsoa sitä koheltamista ja ihmisillä leikkimistä. Pari kertaa olen miettinyt, että kunpa saisi niihin naisiin yhteyden että voisi varoittaa heitä. (Ja mies on näiden tahvojen kaveri, koska aika harvassa on noin älykkäät...)

Mutta vastauksena alkuperäiseen kysymykseesi: ota ihan rauhassa. Voi olla, että mies haluaa keskittyä suhun. Se on tosi hienoa! Katso nyt ihan rauhassa ja keskustele miehen kanssa. Jos ei ole vastannut eilisen jälkeen, ei se ole merkki mistään.

Vierailija
24/25 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pidän treffitaukoja ja yleensä tauon alkaessa poistan profiilin. Jos sitten jonkun kanssa viestittelyä wa:n tai muun kanavan kautta, niin sen jutun katson loppuunsa.

Vierailija
25/25 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että haluaa rauhassa selvittää, tulisiko sun kanssa jotain.

Tämä olisi kyllä kiva juttu, koska olen itse kovin kiinnostunut hänestä. Harmi vaan, ettei ole tullut eilisen tapaamisen jälkeen enää viestiä :(

Ap

ei tietenkään heti viestiä ettei anneta mielikuvaa yli innostuneesta / epätoivoisesta tjsp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan