Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muuten voi " rentoutua" kuin lähtemällä baariin ja juomalla?

Vierailija
11.07.2006 |

En ymmärrä tätä ollenkaan. Lapset jätetään vaikka kenelle, että päästään " rentoutumaan" ja mielellään mahdollisimmna usein. Pikkulapsikin tietää äidin kaljakuppilat nimeltä. Huh huh. Kyseessä on ex-teiniäiti. Hankki vissiin lapset koristeiksi, mutta pettyi kun niille täytyy tehdä muutakin kun pyyhkiä pölyt kun seisovat hiljaa rivissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tällaisista aloituksista hermostu, koska ne eivät koske minua.

Vierailija
2/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessa tekisin kumminkin rästikotitöitä. Toisaalta sekin olisi vaihteeksi rentouttavaa, ettei apuna pyörisi 1- ja 3-vuotiaita apulaisia.

Baarielämä on jo koettu, eikä todellakaan kiinnosta tässä vaiheessa elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kolmoselle tiedoksi, että en ole ollut neljään vuoteen baarissa. Mua vaan huvittaa nää tyhmät kysymykset.)

Vierailija
4/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten liikunta, ystävien tapailu muualla kuin baarissa, se yksinolo ym ym...?

Vierailija
5/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rentoudun hyvin monella eri tavalla ja on fiiliksestä kiinni mitä kaipaan; baaria, lenkkiä, leffaa, lautapeli-iltaa...

Baarissa käyminen ei ole sama asia kuin ryyppääminen. Tykkään biliksestä, joten ympäripäissään sen pelaaminen ei onnistu.

Vierailija
6/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelemalla tai vetämällä kunnon hikitreenin, jonka jälkeen saunaan. Vaihtoehtoisesti saatan juoda viinaa kotona, ystävien luona tai baarissa. Tätä tapahtuu noin kerran kuussa ja alkoi vasta kun nuorin lapseni täytti 3v. Olen vissiin hirviö äidiksi?

Vierailija
7/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähes absolutisti ja tällä lähes-sanalla tarkoitan, että voin juoda lasin kuohuviiniä uutena vuotena. Omalla kohdallani olen kyllä huomannut sen, että minun on aika mahdoton rentoutua, joten ehkä se kemiallinen keino olisi ainoa. En siis kuitenkaan salli tätä itselleni. Olen luonteeltani ylitunnollinen huolehtija enkä kykene irrottautumaan yliaktiivisesta " tietoisuudesta" hetkeksikään. Toisaalta olen silti kohtuullisen onnellinen näinkin, joten aion jatkaa samaan malliin kunnes seinä tulee vastaan.

Vierailija
8/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele, että äiti on heti huono, jos juo yhdenkin siiderin ja sitä rataa. Minusta on vaan huolestuttavaa, jos ei osata muuten rentoutua kuin juomalla ja baarissa pörräämällä. Lapset ovat sitten hoidossa missä milloinkin. Heti kun saa pienenkin hetken vapaata, tämä äiti suunnistaa baariin, päivälläkin " muutamalle" rentoutumaan. Koti on kuin pommin jäljiltä, lapset aina likaisissa ja reikäisissä vaatteissa limsapullot ja karkkipussit käsissä juoksee. Tämä äiti ei tosiaan tuhlaa yhtään kallisarvoista vapaa-aikaansa esim. siihen, että saisi siivota rauhassa, huoltaa lasten vaatteita ym. Yh on myös. Exänsä kun hakee lapset, niin baariin saa samalla muijan kuskata, JOKA kerta. Liikuntaa ei tosiaan harrasta, ei lue mitään.. se baari ja juominen tuntuu olevat ainoa harrastus ja kaverit baarissa.

Vierailija
9/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista katsottavaa.

Vierailija
10/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tunne yhtäkään tuollaista äitiä.

Olen kyllä yh ja käyn välillä baarissa,muttei lapseni siitä kärsi(viittaan mainitsemiisi lapsen likaisiin vaatteisiin,sottaiseen kotiin tms).

Lapsi on jokatoinen viikonloppu isällään jolloin käyn baarissa,lenkillä,uimassa,luen tai vaikka nukun vain :)

Vierailija
11/11 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. lenkillä, lueskelemalla ihan rauhassa hyvää kirjaa, mökillä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän