Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa myytävissä tunikoissa on niin hirvittävän rumat kuosit?

Vierailija
06.07.2020 |

Ajatellaanko, että ne ovat ylipainoisille ja heille pitää olla rumat kuosit? Missään muussa maassa sellaisia ei varmaan ostettaisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tunika?

Vaate, joka on kuin pitkä paita: ei aivan tarpeeksi pitkä ollakseen hame. Sellaisiin pukeutuvat usein kotiäidit ja ylipainoiset ihmiset.

Sinä et näköjään ole kohderyhmää😉en kyllä minäkään....

Tunika on liian lyhyt ollakseen MEKKO..hame on sitten ihan eri vaate😁

Ainakin täällä Länsirannikolla on kokohame ja puolihame. ”Mekko” on jossain muualla päin Suomea käytössä.

Varmaan koko muussa Suomessa. Hame on vyötäröstä alaspäin, mekossa on yläosa.

Vierailija
22/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säkkeihin pukeutuu vain ylipainoiset

Ja ihmiset jotka eivät halua esitellä muotojaan. Kaikkia kun ei kiinnosta kulkea tissit ja perse tyrkyllä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta!!!!

Vierailija
24/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt yksivärisiä tunikoita, muttei löydy.

Olen yläosastani siro, mutta lantio on leveä. Tunikat sopivat hyvin. Kaikki näkemäni ovat isokuviollisia, levottomia väriyhdistelmiä yms. räväköitä. Jos joku tietää yksivärisistä tunikoita, linkatkoon, kiitos. 

Vierailija
25/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen etsinyt yksivärisiä, mutta missään ei ole. Kai se on ruvettava itse ompelemaan.

Vierailija
26/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars kangaskauppaan! Moni kangaskauppa ompelee mielellään sen koltun, kunhan ostaa sieltä sen kankaan. Äitini harrasti tuota, koska valmisvaatteista ei yleensä löytynyt sopivaa, hän oli lyhyt mutta rintava. Ei tullut kuulemma yhtään sen kalliimmaksi kuin valmisvaate, joku kolttu tuli jopa edullisemmaksi.

Vierailija
27/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostaisin mieluusti ison ja muodottoman teltan jos halvalla saisi, mutta mistään ei löydy. Maksavat maltaita. Taidan ostaa lakanan ja ommella itse.

Jos et yhtään välitä, miltä näyttää, mutta teltta pitää olla, niin harkitse hyvä ihminen noita kahta tässä ketjussa linkattua alennustuotetta! Halvalla lähtee ja tunika on.

Vierailija
28/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaan mulle tulee vähän väliä noita mainoksia järkyttävistä suomalaisista teltoista. Niitä ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa kauniiksi.  Enkä osta mitään rumaa vain sen takia, että se on suomalainen.

Vierailija
29/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tunika?

Vaate, joka on kuin pitkä paita: ei aivan tarpeeksi pitkä ollakseen hame. Sellaisiin pukeutuvat usein kotiäidit ja ylipainoiset ihmiset.

Sinä et näköjään ole kohderyhmää😉en kyllä minäkään....

Tunika on liian lyhyt ollakseen MEKKO..hame on sitten ihan eri vaate😁

Ainakin täällä Länsirannikolla on kokohame ja puolihame. ”Mekko” on jossain muualla päin Suomea käytössä.

Länsirannikolta minäkin enkä ole koskaan kuullut kenenkään täkäläisen käyttävän termiä "kokohame" :D. Mekkohan sellainen on. Puolihame kyllä on yleisesti käytössä.

Vierailija
30/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon ihmetellyt normaalipainoisena, että miksi curvemallistot on paljon kivemman värisiä ja välillä jopa kuosisia? Normimallistot on tylsiä ja curvemallistoissa on ihania värejä, mm pinkkejä ja violetteja vaatteita.

Vierailija
31/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävisikö se kalevalakoru-ketju jo?

Nekin on vaan mennyt alaspäin kun tuollaisia järkyttäviä mollukoita yrittävät myydä sormuksina.

Vierailija
32/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkkeihin pukeutuu vain ylipainoiset

Ja ihmiset jotka eivät halua esitellä muotojaan. Kaikkia kun ei kiinnosta kulkea tissit ja perse tyrkyllä.  

Huoh eli ei ole olemassa mitään näiden välimuotoa? Säkit on lihaville ja tiukat vaatteet tyrkyille.

Vierailija
33/33 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tunikoita käyttävät vain mauttomat siiderivalaat.