Miksi Suomessa myytävissä tunikoissa on niin hirvittävän rumat kuosit?
Ajatellaanko, että ne ovat ylipainoisille ja heille pitää olla rumat kuosit? Missään muussa maassa sellaisia ei varmaan ostettaisi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Saman totesin kun selasin useita verkkokauppoja mutta totuushan on se että ovat makuasioita, kaikki värit ja kuosit. Nyt on siis muotia (sisäänostajan mielestä) kaikki tummat ja synkät värit.
Siis kauheita kukertavia, nyt suureksi osaksi tummankukertavia, isoja rumia kuvioita. Miten kukaan voi pitää niitä kauniina?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tunika?
Vaate, joka on kuin pitkä paita: ei aivan tarpeeksi pitkä ollakseen hame. Sellaisiin pukeutuvat usein kotiäidit ja ylipainoiset ihmiset.
Itse olen ihmetellyt miksi kaikki Suomessa valmistettavat tai ainakin suunniteltavat vaatteet ovat täysin muodottomia ja kummallisia telttoja. En ole koskaan nähnyt kenelläkään livenä päällään moisia säkkejä. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tunika?
Vaate, joka on kuin pitkä paita: ei aivan tarpeeksi pitkä ollakseen hame. Sellaisiin pukeutuvat usein kotiäidit ja ylipainoiset ihmiset.
Sinä et näköjään ole kohderyhmää😉en kyllä minäkään....
Tunika on liian lyhyt ollakseen MEKKO..hame on sitten ihan eri vaate😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tunika?
Totta. Ajattelin vain sitä helmaa.
Tässä muuten yksi.
https://www.stockmann.com/product/feodora-tunika/10334658675
Ja toinen: https://www.stockmann.com/product/donna-tunika/10176800960
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tunika?
Tunika on liian lyhyt ollakseen MEKKO..hame on sitten ihan eri vaate😁Totta. Ajattelin vain sitä helmaa.
Tässä muuten yksi.
https://www.stockmann.com/product/feodora-tunika/10334658675
Ja toinen: https://www.stockmann.com/product/donna-tunika/10176800960
Minusta nuo ovat ainakin tosi rumia.
Mä ostaisin mieluusti ison ja muodottoman teltan jos halvalla saisi, mutta mistään ei löydy. Maksavat maltaita. Taidan ostaa lakanan ja ommella itse.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin mieluusti ison ja muodottoman teltan jos halvalla saisi, mutta mistään ei löydy. Maksavat maltaita. Taidan ostaa lakanan ja ommella itse.
Nythän on alennusmyynnit! Sen kun vain valitsemaan. Ruma se tulee olemaan, mutta et sanonutkaan, että pitää olla tyylikäs.
Voi jee taas mikä keskustelu. Tietenkin rumat tunikat ja ylipainoiset ihmiset liittyvät toisiinsa. Jatkakaa samaa rataa. Itse olen joka vaatekaupassa nähnyt myös yksivärisiä tunikoita. Nekin ovat varmaan rumia. Ja se on pullukoiden syytä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jee taas mikä keskustelu. Tietenkin rumat tunikat ja ylipainoiset ihmiset liittyvät toisiinsa. Jatkakaa samaa rataa. Itse olen joka vaatekaupassa nähnyt myös yksivärisiä tunikoita. Nekin ovat varmaan rumia. Ja se on pullukoiden syytä.
Nyt en ymmärtänyt mitään. Ja kerropa, missä kaupoissa näit yksivärisiä inhimillisen hintaisia tunikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tunika?
Ainakin täällä Länsirannikolla on kokohame ja puolihame. ”Mekko” on jossain muualla päin Suomea käytössä.
Tunika-mekko-hame-leninki-erottelusta saisi varmaan pitkän ja perusteellisen väittelyketjun aikaan, kun on vielä nuo murre-erotkin ☺️
Samaa miettinyt. Olen alle 160 cm ja ollut 70-80 kiloinen vuosia. Mistään ei löydy kivoja mekkoja tai tunikoita, jotka eivät näytä säkeiltä mun päällä. Parhaat on sellaiset mitkä menee alle polvien, tekee mieli lähinnä alkaa itkemään sovituskopissa. Telkkarissa näkee mua paljon lihavimmilla tosi kivoja vaatteita. Samoin ulkomailla lomaillessa. Ostankin aina ulkomailla ollessani itselleni mahdollisimman paljon vaatteita, koska Suomessa vaatteet on järjestään tehty nuorille tai mummoille eikä todellakaan lyhyille ja lihaville.
Saman totesin kun selasin useita verkkokauppoja mutta totuushan on se että ovat makuasioita, kaikki värit ja kuosit. Nyt on siis muotia (sisäänostajan mielestä) kaikki tummat ja synkät värit.