Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brunch?

Vierailija
28.04.2013 |

Monet ei taidan ymmartaa mika brunssi on (Brunch). Sen lisaksi etta se syodaan aikana joka on aamupalan ja lounaan valilla tulee siihen sisaltya ruokia molemmista. Brunch = breakfast/lunch.  Kirjoitinkin jo vappubrunssi ketjuun asiasta ja vappubrunssi-ketjun ruoat on ihan selkeasti lounas eika brunssi. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että.

Vierailija
2/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kovasti, olen ollut ikäni siivouskomerossa enkä tiedä mitään mitään, päiväni on pelastettu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap kertoa, miksi joku brunssiruoka on oikeaa ja joku väärää? Miten se on sinulta pois jos joku toinen - vieras ihminen - syö brunssilla jotain sellaista joka sinun mielestäsi ei sinne kuulu?

Mä en ymmärrä näitä tämän palstan gastropoliiseja. Eilen jossain ketjussa joku tuli keuhkoamaan kun joku toinen kertoi laittavansa kalakeittoon porkkanaa. Yksi päivä toiset jakoivat kivoja reseptejään niin sinnekin piti sitten hyökätä kiljumaan miten on huonoja reseptejä ja kamalia ruokia.

Mitä vittua sitten jos brunssilla on niitä vääriä ruokia? Jos ne syöjille maistuu? Kerro miten se sinun maailmasi murentaa?

Vierailija
4/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä 'minun tapani on se ainoa oikea tapa' tyyppejä. Mahtaa pipo kiristää helvetisti. 

No hyvä, että oikein kirjoitit toiseen ketjuun ja valistit meitä tietämättömiä. 

Vierailija
5/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön aamiaisella kananmunan ja VAADIN, että kaikki muutkin syövät aamiaiseksi kananmunan.

Vierailija
6/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites suomalaisilta nyt brunssit onnistuis, kun karppauksessakin mentiin metsään ( http://yle.fi/uutiset/vaarin_karpattu_suomi_ja_ruotsi/6578104 ) ;)

Tosin olen hieman ihmetellyt samaa kuin ap... Moni ravintola on brändännyt sunnuntailounaansa brunsseiksi. Tietenkään tämä ei ole minulta mitenkään pois ja hyvä jos markkinointi kikka toimii.

Vierailija
7/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tassa. ei tama ole yhtaan minun tapani on ainoa oikea vaan yritin vain sivistaa teita etta mika se brunssi oikeestaan on, kun ei  edelleenkaan tunnu kaikki ymmartavan..

Vierailija
8/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 16:27"]

ap tassa. ei tama ole yhtaan minun tapani on ainoa oikea vaan yritin vain sivistaa teita etta mika se brunssi oikeestaan on, kun ei  edelleenkaan tunnu kaikki ymmartavan..

[/quote]

Vitut sinun sivistämisestä, jokainen saa syödä brunch:llaan mitä haluaa ja kutsua sitä vaikka bunchiksi.

Ajattelin vappu-aamuna syödä kaurapuuroa voisilmän tai mustikkasopan kera.

Vierailija
9/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletpa aika saatanan tyhmä. 

Vierailija
10/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllähän sinä kovasti yrität sivistää että muiden pitää syödä aamiaiseksi ja lounaaksi samaa kuin sinä XD

Vierailija
11/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllähän sinä kovasti yrität sivistää että muiden pitää syödä aamiaiseksi ja lounaaksi samaa kuin sinä XD

Vierailija
12/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssi on niiiiiiiiiiin last season. Sitä vaan syödään silloin kun mieli tekee, ajasta viis. Kotona tai ravintolassa tai vaikka lentokoneessa. Ja ihan mitä itse haluaa ja milloin vaan.

Vierailija
13/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap 9:lle . saathan sina syoda aamupalanasi mita haluat. tassa nyt olikin kysymys brunssista ja mita siihen sisaltyy. 

13 oot niin ajan hermolla!!..