Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaveri on poistanut mut elämästään, enkä mä tiedä miksi.

Vierailija
28.04.2013 |

Mä en käsitä mitä mä olen tehnyt. Olen häneltä jopa kerran kysynytkin, että jos mä olen jotain väärin tehnyt, niin kerrotko... että voisin pyytää anteeksi tai jopa selitellä.

Mä olen hänelle nykyään vaan hyvän päivän tuttu. Tervehditään kun tavataan ja lasten asioissa keskustellaan kyllä.

Mua vaivaa tilanne, hän ei nyt ollut bestiksistä bestin, mutta sellainen kiva kaveri kuitenkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet jauhanut kaveristasi paskaa selän takana, niin kuin teki minun kaverini, jonka poistin elämästäni. Ei ole aikaa tuhlata huonoihin ihmissuhteisiin, eikä selitellä tai kuunnella selityksiä. Kaksinaamaiset kaverit ovat pahimpia. 

Vierailija
2/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut kaksinaamainen tai vietellyt hänen puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin kaverini elämästäni, kun hän ei lukuisista pyynnöistäni huolimatta lopettanut valehtelua minulle ja minusta. Valehteli tosin itselleenkin ja luulen että uskoi valheisiinsa, siksi ei ymmärtänyt ahdistumistani hänen epäluotettavuuteensa.

Kuulemma jatkaa vieläkin minusta keksimiensä juttujen levittelyä. Jatkakoon.

Vierailija
4/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei kuulu repertuaariini, en puhu paskaa, enkä viettele hänen miestään. Se sälli on kiva, mutta on sellainen setämies ja hän on vielä kaverini, tosin 15 vuotta vanhempikin. BTW, mulla on norja ja rakastettava aviomies kotona. ;)

Mä taas epäilen, että eräs meidän välissä oleva muka parempikin kaveri puhuu välissä mitä lie. En tykkää näistä epäilyistä, mutta kun en muutakaan keksi. Tuo on jäänyt mulle usein valehtelusta kiinni ja tietystä vehkeilystä.

Tämä "suuttunut" kaveri on sellainen ihminen, joka ei suostu asioista keskustelemaan. Mä taas keskustelen asioista vaikka maailman ääriin, että asiat saisi tolalleen.

-ap

Vierailija
5/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:26"]

Minä poistin kaverini elämästäni, kun hän ei lukuisista pyynnöistäni huolimatta lopettanut valehtelua minulle ja minusta. Valehteli tosin itselleenkin ja luulen että uskoi valheisiinsa, siksi ei ymmärtänyt ahdistumistani hänen epäluotettavuuteensa.

Kuulemma jatkaa vieläkin minusta keksimiensä juttujen levittelyä. Jatkakoon.

[/quote]

näitä on aina erittäin ikävä kuulla. ehkä sulla on nyt parempi ilman häntä, jospa lopettaisi valeet.

ap

Vierailija
6/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huomaa hyvin äkkiä olevansa yksin jos jauhaa kavereista selän takana. Ja tällaiset tyypit tunnistaa helposti siitä, koska he puhuvat pahaa myös muista ihmisistä sinulle. 

Vierailija
7/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti halveksit kaveriasi ja pidät itseäsi huomattavasti laadukkaampana ihmisenä. Miksi ihmeessä hän haluaisikaan ola kaverisi? Mitä sinähäneltä kaipaat? Mahdollisuutta olla yläpuolella? Hankkiudu ihmeessä itseäsi jalompaan seuraan ja opettele olemaan kyykyssä.

Vierailija
8/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:31"]

Ilmeisesti halveksit kaveriasi ja pidät itseäsi huomattavasti laadukkaampana ihmisenä. Miksi ihmeessä hän haluaisikaan ola kaverisi? Mitä sinähäneltä kaipaat? Mahdollisuutta olla yläpuolella? Hankkiudu ihmeessä itseäsi jalompaan seuraan ja opettele olemaan kyykyssä.

[/quote]

En halveksi tietoisesti ainakaan. Miten tämän käsityksen sait? - oikeesti kiinnostaa tietää!

Vierailija
9/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:30"]

Sitä huomaa hyvin äkkiä olevansa yksin jos jauhaa kavereista selän takana. Ja tällaiset tyypit tunnistaa helposti siitä, koska he puhuvat pahaa myös muista ihmisistä sinulle. 

[/quote]

Mullapa kävi toisin, kun tajusin, että eräs kaveri jauhaa paskaa ja on myrkynkeittäjänä siinä välissä otin asian puheeksi kaikkien kavereideni kuulleen... Mä olen nyt se joka on yksin, koska pyrin olemaan reilu ja puhumaan suoraan. Tuosta on nyt kahdeksan vuotta ja YKSi noista sen ajan kavereista on ottanut muhun jälkeenpäin yhteyttä, että hänellä meni kolme vuotta ennen kuin tajusi ne mun sanat.

että sillasta...

Vierailija
10/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:30"]

[/quote]

Mullapa kävi toisin, kun tajusin, että eräs kaveri jauhaa paskaa ja on myrkynkeittäjänä siinä välissä otin asian puheeksi kaikkien kavereideni kuulleen... Mä olen nyt se joka on yksin, koska pyrin olemaan reilu ja puhumaan suoraan. Tuosta on nyt kahdeksan vuotta ja YKSi noista sen ajan kavereista on ottanut muhun jälkeenpäin yhteyttä, että hänellä meni kolme vuotta ennen kuin tajusi ne mun sanat.

että sillasta...

[/quote]

Niin, yleensä se paskanjauhaja kieltää sanoneensa tai tehneensä mitään. Tai usein se ilkeily peitetään pieniin piikkeihin, ja sitten totisella naamalla sanotaan, että mitä sä nyt suutuit, en mää mitään tarkottanut. Tai käännetään koko juttu haukutun omaksi syyksi. 

Harmi että sulle kävi näin, mutta näissä huomaa usein ketkä todellisia ystäviä ovat.

Vierailija
11/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen poistanut yhden kaverin elämästäni. Muutamia syitä siihen: hän loukkaa ihmisiä puheillaan ja käytöksellään, töksäyttelee asioita (esim. toisten ruokatottumuksiin ja painoon liittyen), ei ole luotettava, on ailahtelevainen mielialaltaan (suuttuu ja huutaa helposti), lähentelee toisten miehiä (esim. puristelee pepusta) jne. 

Ymmärrätte ehkä, miksi en halua olla tekemisissä... Toivon kuitenkin hänelle kaikkea hyvää elämässä, minä vain en halua kuulua siihen elämään.

Vierailija
12/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin pitämästä kaveriin yhteyttä, kun kohteli mua tupareissaan ihan mulkusti. Keskusteli muiden vieraiden kanssa, mutta ei mun. Antoi käytöksellään ymmärtää, että en kuulu heidän porukkaansa eikä ois oikeastaan tehnyt yhtään mieli edes kutsua. Mutta se oli vaan viimeinen niitti kauan jatkuneessa epäreiluuden ja hyväksikäytön kierteessä.

Kyseisellä kaverilla oli aikaisemminkin tapana järjestellä ystäviään paremmuusjärjestykseen sen mukaan kenestä oli kulloinkin eniten hyötyä. Mä olen ilmeisesti edelleenkin listan häntäpäässä, kun en suostu ylistämään jokaista hänen tekemistään, tykkäämään jokaisesta Fb-päivityksestä tai niistä kymmenistä kuvista, joita hän sinne joka päivä suoltaa. Mutta kaikesta kauhein syntini on se, että seurustelen ihmisen kanssa, joka on kotoisin samasta kaupungista kuin hänen eksänsä. Siitä paikasta kun ei hänen mukaansa tule kuin mätiä ihmisiä, joten minä olen tyhmä kun olen sellaiseen sekaantunut enkä näin ollen ansaitse paistatella hänen ylivertaisuudensa loistossa. Sanomattakin lienee selvää, ettei hän ole koskaan edes tavannut kumppaniani, mutta mätä se on, kun hän kerran niin sanoo!

Vierailija
13/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän pelkään, että paras ystäväni kokee minun poistaneen hänet elämästäni. Hän vain tuppaa kysymään minua johonkin aina juuri silloin, kun on ilta, olen juuri jossain tai olen juuri käynyt jossain ja tullut kotiin. Esim. monesti hän kysyy minua vaikka lenkille siinä illalla klo 18 jälkeen. Laitan juuri silloin vauvaa nukkumaan ja usein olen iltaisin sen verran poikki, etten oikein jaksaisi lähteä mihinkään. Viimeksikin olin vanhempieni luona kylässä (yksin vauvan kanssa ja kaveri tiesi tämän), ja silti hän kysyi minua kuuden maissa lenkille. Vastasin, että en mä nyt pääse täältä kun en voi delegoida vauvan hoitoa kellekään... Eipä vastannut mitään tuohon viestiin.

Pitäisi itse olla aktiivisempi, mutta jotenkin on voimat kuitenkin aika finaalissa. Koen myös, että jos ja kun otan vauvan mukaan, kaveri kokee sen vähän rasitteeksi. Hänellä ei lapsia ole eikä tunnu ihan ymmärtävän, että en mä voi noin vain jättää imetettyä ja pientä vauvaa edes isälleen ex tempore. Saati sitten mummolle tms.

Vierailija
14/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:14"]

Mä vähän pelkään, että paras ystäväni kokee minun poistaneen hänet elämästäni. Hän vain tuppaa kysymään minua johonkin aina juuri silloin, kun on ilta, olen juuri jossain tai olen juuri käynyt jossain ja tullut kotiin. Esim. monesti hän kysyy minua vaikka lenkille siinä illalla klo 18 jälkeen. Laitan juuri silloin vauvaa nukkumaan ja usein olen iltaisin sen verran poikki, etten oikein jaksaisi lähteä mihinkään. Viimeksikin olin vanhempieni luona kylässä (yksin vauvan kanssa ja kaveri tiesi tämän), ja silti hän kysyi minua kuuden maissa lenkille. Vastasin, että en mä nyt pääse täältä kun en voi delegoida vauvan hoitoa kellekään... Eipä vastannut mitään tuohon viestiin.

Pitäisi itse olla aktiivisempi, mutta jotenkin on voimat kuitenkin aika finaalissa. Koen myös, että jos ja kun otan vauvan mukaan, kaveri kokee sen vähän rasitteeksi. Hänellä ei lapsia ole eikä tunnu ihan ymmärtävän, että en mä voi noin vain jättää imetettyä ja pientä vauvaa edes isälleen ex tempore. Saati sitten mummolle tms.

[/quote]

Jatkan vielä vähän kun tuli mieleen... Sama kaveri toki skippasi minut täysin esim. juhannusmenoista, vaikka silloin vauva ei ollut vielä edes syntynyt ja olisin ollut täysin kykenevä lähtemään mökille. Ehkä en kelvannut, koska en olisi voinut juoda. Hän vain ilmoitti kun kysyin mitä tekee, että joo me mennään x:n kanssa tuonne. Kiva kiva... Sama homma muulloinkin. Kai pitäisi hankkia enemmän lapsellisia kavereita

Vierailija
15/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran poistin kaverin elämästäni, sillä ystävyys tuntui kovin yksipuoliselta. Hän ei KOSKAAN kysynyt, mitä minulle kuuluu eikä kuunnellut keskeyttämättä, jos kerroin omista asioistani. Hän sen sijaan papatti kaiken aikaa omasta itsestään, ja saattoi soittaa vaikka keskellä yötä elämänsä kiemuroista. Minun tehtäväni oli kuunnella.

Vierailija
16/16 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:14"]

[/quote]

Miksi et voi jättää vauvaa isälleen? Luuletko olevasi jotenkin korvaamaton?