Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES!!!! Oletko oikeasti ”huono viestittelijä” vai onko tämä vain tekosyy?

Vierailija
05.07.2020 |

Kuinka paljon laitoit viestiä naiselle suhteen alussa? Muuttuiko tämä suhteen edetessä? Jos muuttui niin miksi? Oletko koskaan ollut aidosti kiinnostunut jostain naisesta, mutta ollut yhteydessä häneen viikossa vain muutaman kerran?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään viestiä laittanut, soittelin kyllä.

Vierailija
2/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittäminen on vuorovaikutteista, jos sinä et viestitä, miksi miehen pitäisi. On aina kohteliasta vastata.

Oman tyttiksen kanssa laitoin viestin viimeksi viikko sitten, eikä olla juteltukaan. Sillä on nyt omat lomajutut ja mulla omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tapaa mennä näin ainakin omalla kohdalla. Kiinnostavalle naiselle viestittelee aktiivisesti ja aloitteellisesti, vähemmän kiinnostavalle sitten, kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Vierailija
4/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tapaa mennä näin ainakin omalla kohdalla. Kiinnostavalle naiselle viestittelee aktiivisesti ja aloitteellisesti, vähemmän kiinnostavalle sitten, kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Vierailija
5/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittäminen onvuorovaikutteista, jos sinä et viestitä, miksi miehen pitäisi. On aina kohteliasta vastata.

Oman tyttiksen kanssa laitoin viestin viimeksi viikko sitten, eikä olla juteltukaan. Sillä on nyt omat lomajutut ja mulla omat.

Hah, ex-tyttis:D

Vierailija
6/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittäminen on vuorovaikutteista, jos sinä et viestitä, miksi miehen pitäisi. On aina kohteliasta vastata.

Jos omasta miehestä ei kuuluisi mitään viikkoon niin eiköhän se juttu ois siinä :D olisin toki varmaan itse jo parin pvn jälkeen ollut yhteyksissä, mutta jos olisin siinä pisteessä että ei kiinnostaisi miehen tekemiset useaan päivään niin ei siinä ainakaan kummoisia tunteita olisi pelissä

Vierailija
7/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta, voitko kertoa mikä oli tekstisi sisältö?

Vierailija
8/8 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea aloitusta, voitko kertoa mikä oli tekstisi sisältö?

Oliko teksti sinulle oikeasti liian pitkä luettavaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme