Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11cm mies featuring äitienpäivä ja miehen pelko+kukkakimppu

Vierailija
27.04.2013 |

Jos mies tuo kukkakimpun. Hän tahtoo päästä helpolla. Jos mies tuo kukkakimpun ja suklaata hän tahtoo päästä helpolla ja pelkää.

Älkää olko miehillenne niin ankaria. Pidetään tämä äitienpäivä kukattomana ja suklaattomana. Älkää edes vaatiko miestänne muistamaan mokomaa päivää. 

Sama pätee naistenpäivään.

T: 11cm mies

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs isänpäivä? Unohdetaanko sekin?

Vierailija
2/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:48"]

Jos mies tuo kukkakimpun. Hän tahtoo päästä helpolla. Jos mies tuo kukkakimpun ja suklaata hän tahtoo päästä helpolla ja pelkää.

Älkää olko miehillenne niin ankaria. Pidetään tämä äitienpäivä kukattomana ja suklaattomana. Älkää edes vaatiko miestänne muistamaan mokomaa päivää. 

[/quote]

huh, sulla on kyllä lahjat vähissä niin ylä- kuin alakerrassakin. Tottakai muistan vaimoani molempina päivinä.

16cm aviomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:55"]

Entäs isänpäivä? Unohdetaanko sekin?

[/quote]

sopimukseen kuuluu että isänpäivä unohdetaan myös. Täysin turhia päiviä.

Vierailija
4/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:48"]

[/quote]

huh, sulla on kyllä lahjat vähissä niin ylä- kuin alakerrassakin. Tottakai muistan vaimoani molempina päivinä.

16cm aviomies

[/quote]

Miten niin alakerrassa? En ymmärrä.

Minusta olet pelkuri. Kokeile yllättää vaimosi. Sano että muistit kyllä, mutta et halua alistua yleiseen olettamukseen kukista ja suklaasta. Tai sitten tarjoa naisellesi seksiä tai halaa naistasi äitienpäivän kunniaksi. 

Pyrkimys olisi että äitienpäivällä ei tehdä rahaa. 

Vierailija
5/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 17:57"]

16cm aviomies

[/quote]

Mummonpoika. Muistat myös anoppiasi ja äitiäsi. Olet kunnon poika tai pojuksihan sinua kutsutaan. 

Vierailija
6/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeeta on meno porvoossa.  Oman kokemukseni mukaan Nainen ilmoittaa aika selvästi kun on päästy siihen vaiheeseen että kukkia tulee liikaa

Vierailija
7/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on noudattanut tuota jo ...odotas... 15 vuotta! Vieläpä samalla argumentilla, eli täysin turhia ja markkinamiesten masinoimia päiviä.

Seksiä on kyllä ollut tarjolla.

Vierailija
8/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea ei osallistu markkinavoimien alle eikä pelkää naisenraivoa.

Tuollaisen lapsellisen päivän voi selvittää yhdellä halauksella ja suudelmalla. Kukkakimput ja muut krääsä saa jäädä. 

Jos nainen on lapsellinen ja vaatii kukkia niin sitten voi lähteä lasten kanssa pihalle keräämään luonnosta sini- tai keltavuokkoja, koska valkovuokot ovat kuningattarelle liian "tavallisia".

Vierailija
9/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11cm mies on paska mies. 

Vierailija
10/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun exältä paitsi, että hän oli 12cm mies. Tuon ajattelumallin takia hänestä tulikin lopulta EX -mies.

Vierailija
11/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:04"]

Kuulostat ihan mun exältä paitsi, että hän oli 12cm mies. Tuon ajattelumallin takia hänestä tulikin lopulta EX -mies.

[/quote]

Tarkoitat varmaankin että sinusta tuli ex-nainen?

Että antoi lapselliselle puolisolle fudua. 

Onhan se hyvä erota, jos maailmankatsomus ei ole sama. Suosittelen kumppaniksi kukkakauppiasta. Saat aina kukkia ja pysyt rauhallisena. 

Hirveää, jos miehen pitää pelätä naistaan ja tyynnytellä tätä kukkasin äitienpäivänä ja naistenpäivänä. 

Nämä päivät on ilmeisesti sellaisia saa suuttua miehelle, jos mies ei toimi kuin halutaan päiviä. Eli mies saa syyn riidellä tai välttää riidan uhrilahjoin :(

Vierailija
12/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse hain avioeron ex-miehestäni. Ystävänä välimme toimivat edelleen exäni kanssa, mutta parisuhteemme välillämme ei toiminut eikä toimisi.

Terveisin vastaaja 11/12

Vierailija
13/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse hain avioeron ex-miehestäni. Ystävänä välimme toimivat edelleen exäni kanssa, mutta parisuhteemme välillämme ei toiminut eikä toimisi.

Terveisin vastaaja 11/12

Vierailija
14/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mieheni äiti, joten häneltä en lahjoja vaadi. Lapset tekevät koulussa ja päiväkodissa ihanat kortit, joista olen erittäin iloinen. Mies valmistaa herkullisen lounaan lasten kanssa yhdessä. Siinäpä meidän tapa viettää äitienpäivää. Joskus mieheni saattaa yllättää pienellä lahjalla. Ja aina samalla muistaa kehua kuinka hyvä äiti olen lapsillemme.

Ei siis ongelmaa kukkien, saati suklaan, kanssa.

Vierailija
15/15 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 19:04"]

[/quote]

Tarkoitat varmaankin että sinusta tuli ex-nainen?

Että antoi lapselliselle puolisolle fudua. 

Onhan se hyvä erota, jos maailmankatsomus ei ole sama. Suosittelen kumppaniksi kukkakauppiasta. Saat aina kukkia ja pysyt rauhallisena. 

Hirveää, jos miehen pitää pelätä naistaan ja tyynnytellä tätä kukkasin äitienpäivänä ja naistenpäivänä. 

Nämä päivät on ilmeisesti sellaisia saa suuttua miehelle, jos mies ei toimi kuin halutaan päiviä. Eli mies saa syyn riidellä tai välttää riidan uhrilahjoin :(

[/quote]

Olisi tosiaan kamalaa jos mieheni pelkäisi minun raivareitani ja ostaisi kukkia tahtomattaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän