Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä tunnen myötähäpeää erään aikuisen bloggaajan tiktok-videoista?

Vierailija
05.07.2020 |

Videoista joihin on värvätty lapset ja mieskin. Mitä se kertoo musta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tästä kysymyksestä. Moni aloittaisi haukkumisketjun kohteen nimellä eikä vaivautuisi pohtimaan omia ajatuksiaan.

En tiedä. Olisiko siinä henkilön käytöksessä jotain tuttua? Itse ainakin tunnen myötähäpeää sellaisista tilanteista, joihin voin jotenkin samaistua. Esimerkiksi jos olen joskus ennen ollut yhtä nolo. Tai tajuan nolouteni vasta toisen käytöstä seuraamalla. Mutta en tiedä mistä se nolouden tulkinta alunperin tulee, että mikä jostain tekee noloa.

Vierailija
2/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako nimi K- kirjaimella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko kiusaantunutta en-kestä-katsoa-myötähäpeää vai vahingoniloista "myötähäpeää"? Vai jotain muuta?

Vierailija
4/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet niin, koska haluaisit itse uskaltaa, mutta et uskalla tai kehtaa, koska ajattelet, että nolaisit itsesi.

Olet tavis.

Vierailija
5/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsot jotain tiktokeja??

Vierailija
6/11 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö aikuisetkin tiktokia?

Vierailija
7/11 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä katsoa-fiilis. Mitä aikuinen saa tuosta-fiilis, eikö tuon mieskin ollut ihan koulutettu-fiilis, miksi toi altiistaa noi lapsetkin-fiilis...

Lisäksi mietin, että nuo klipit eivät ole teknisesti laadukkaita, eivät ole kekseliäästi tehtyjä. Että sponssatkaa sille joku uusi puhelin/video edes...

Olen nyt analysoinnut tässä, että mua ei vaivaa tässä tiktokkaajablogistin ikä lainkaan, olisi kiva nähdä nokkelia pikkuvideoita monelta kannalta, monen ikäisiltä ihmisiltä, ei vain tuhansia toistoja samoista liikkeistä ja biiseistä.

En usko olevani kateellinen, arka ja huono itsetuntoinen kyllä. Jotenkin nuo klipit syövät blogistin uskottavuutta ja koen hänen kalastelevan huomiota vaikka totuus on varmaan jotain siltä väliltä siihen, että hän on vain vapaa tekemään mitä tahtoo ilman muiden tekemiä paineita ja rajoituksia.

Niin tulisi olla, ja silti mä en kestä katsoa.

Ongelma on siis mun päässä!

Ap

Vierailija
8/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktokkaajakaverisi on siis bloggaaja?

Mulle tuli kylla aavistus, kuka voisi olla kyseessa, ei enaa nuori, mies koulutettu jne..

Aika huomionkipea ihminen.

Vierailija
9/11 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi joka rikkoi vaitiolovelvollisuutensa #myfirstsevenjobs- kirjoituksessaan?

Vierailija
10/11 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se yksi boggaaja, joka on niiiiii-iiiin huomionkipeä.

Mikähän siinä on, että joillakin on hirveä tarve tunkea itseään jalärviään Suomeen?

Siis onko taustalla muutakin kuin huomionkipeyttä?

Vierailija
11/11 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunkea lärviään someen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän