Fanitytöt Justin Bieberin takahuoneessa
Nousi keskustelunaiheeksi kotona. Tai melkein kiistelyn aiheeksi. Mies kun oli sitä mieltä, että jos alaikäinen teinityttö menee tähden takahuoneeseen, niin seksiähän se (ne) haluaa.
Ja minä taas (tyhmänä romantikkonako?) olen sitä mieltä, että ei tytöt sinne paneskelemaan ole menossa vaan jos niin sitten on käydäkseen, niin kyse on tasan tarkkaan hyväksikäytöstä, jossa tytöt loppujen lopuksi pannaan syyllistämään itse itsensäkin.
Mitä mieltä on arvoisa av-keskustelupaneeli?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:03"]
Oletko tyhmä? Tietenkin häntä kiinnostaa muutkin naiset. Muusikot on tunnettuja siitä että he naivat fanejaan.
[/quote]
Koetapa nyt hillitä niitä Bieber-fantasioitasi. Luuletko ettei ne takahuoneorgiat olisi jo KATSO KUVAT!-lööpeissä, jos niitä tapahtuisi? Eletään sentään nykyaikaa.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:05"]
Oletko tyhmä? Tietenkin häntä kiinnostaa muutkin naiset. Muusikot on tunnettuja siitä että he naivat fanejaan.
[/quote]
Koetapa nyt hillitä niitä Bieber-fantasioitasi. Luuletko ettei ne takahuoneorgiat olisi jo KATSO KUVAT!-lööpeissä, jos niitä tapahtuisi? Eletään sentään nykyaikaa.
[/quote]
totta!!
Siinäpä se.
Haluavatko nuo tytöt siis seksiä vai ovatko he vain hullaantuneita tähteen? Siinä on tietty ero. Teinityttö ei ehkä ymmärrä, että hänet voidaan kokea "vapaana riistana", jos hän ihastuneisuuttaan rynnii sinne takahuoneeseen. Hänen näkemyksensä ja kokemuksensa "romattisesta" kohtaamisesta voi olla ihan jotain muuta kuin limainen pano.
Joten minusta kyse on vähintäinkin hyväksikäytöstä jos ei raiskauksesta.
quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 08:37"]
Nousi keskustelunaiheeksi kotona. Tai melkein kiistelyn aiheeksi. Mies kun oli sitä mieltä, että jos alaikäinen teinityttö menee tähden takahuoneeseen, niin seksiähän se (ne) haluaa.
Ja minä taas (tyhmänä romantikkonako?) olen sitä mieltä, että ei tytöt sinne paneskelemaan ole menossa vaan jos niin sitten on käydäkseen, niin kyse on tasan tarkkaan hyväksikäytöstä, jossa tytöt loppujen lopuksi pannaan syyllistämään itse itsensäkin.
[/quote]
Miten hemmetti se voi olla hyväksikäyttöä jos tytöt oikein rynnimällä rynnii Bieberin takahuoneeseen. Ne heittelee sinne rintsikoitaan ja huutelee että haluan sinua. Joten kuka hyväksikäyttää ja ketä?
[/quote]
No ei todellakaan olisi takahuoneorgiat missään "katso kuvat lööpeissä" :D
Luuletteko, että sinne voi joku seiskan toimittaja mennä noin vaan kuvaamaan jotain. Tai yleensäkkään kukaan.
Samaa mieltä.
Ei näistä edes toimittajat kehtaa puhua vaikka tietäisivätkin. Sillä samallahan he syyllistyisivät sivustakatsomalla alaikäisten raiskauksiin.[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 11:19"]
Luuletteko, että sinne voi joku seiskan toimittaja mennä noin vaan kuvaamaan jotain. Tai yleensäkkään kukaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 08:39"]
No huhhuh, tuskinpa bieberiä kiinnostaa muu kuin oma tyttöystävänsä! Mieti vähän itsekin miten idiootilta kuulostat.
[/quote]
[/quote]
Totaa. Mitä näin niitä fanien yhteiskuvia Justinin kanssa, epäilen, että Justin sortuisi ainakaan näihin suomalaisfaneihin...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 09:05"]
[/quote]
[/quote]
Ei olisi sillä sitä tehdään nykyäänkin. Niin Suomalaisten kuin ulkomaisten esiintyjien tapauksissa. Katsos kaikki ei ota kuvia siitä että harrastaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 11:40"]
Samaa mieltä.
Ei näistä edes toimittajat kehtaa puhua vaikka tietäisivätkin. Sillä samallahan he syyllistyisivät sivustakatsomalla alaikäisten raiskauksiin.[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 11:19"]
[/quote]
[/quote]
Miten se voi olla raiskaus jos itse sitä haluaa? Lueppas uudestaan käsite raiskaus.
90-luvulla menimme lempi yhtyeeni takahuoneeseen ja basisti jota erityisesti "unelmoin" sanoi:"Ai, tais saapua illan pano." Siihen loppui idolointi.
http://fi.wiktionary.org/wiki/b%C3%A4nd%C3%A4ri
http://www.vauva.fi/keskustelu/1479370/ketju/onkos_kukaan_muu_avmamma_ollut_nuoruudessaan_banda
Bändäreitä on ollut aina ja on edelleen.
Bieberistä en tiedä harrastaako ja mitä.
Ei niistä asioista juttuja kirjoiteta sen tiedän omasta kokemuksesta. On itsestäänselvää ettei asioista huudella.
Kyllähän esim. jenkkien vanhat poikabändit jälkeenpäin kertoivat että pitivät kisaa siitä kuka sai faneilta keikkojen yhteydessä eniten suihinottoja.
En mä takahuoneesta tiedä, mutta Bieberin hotellihuoneeseen muutamat tytöt menivät. Hotellissa yöpynyt toimittaja näki tämän. Uskokaa pois, tytöiltä on otettu kännykät pois vierailun ajaksi ja ovat ehkä allekirjoittaneet vaitiolosopimuksen, uhkasakkona vaikka 100 000€. Näin ei juurikaan jutut leviä.
No huh huh. Luulin että Bieberillä on vain kilttejä meet-and-greet-tapahtumia mutta se siis harrastaa seksiä niiden kanssa?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:13"]
Uskokaa pois, tytöiltä on otettu kännykät pois vierailun ajaksi ja ovat ehkä allekirjoittaneet vaitiolosopimuksen, uhkasakkona vaikka 100 000€. Näin ei juurikaan jutut leviä.
[/quote]
Hah! Tuosta riittäisi lööpintäytettä niin pitkäksi aikaa, että roskalehdet maksaisivat ilomielin sen uhkasakon vastineeksi yksinoikeudesta.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 08:37"]
[/quote]
Miten hemmetti se voi olla hyväksikäyttöä jos tytöt oikein rynnimällä rynnii Bieberin takahuoneeseen. Ne heittelee sinne rintsikoitaan ja huutelee että haluan sinua. Joten kuka hyväksikäyttää ja ketä?