Jape on pettänyt Mattua eilen, lähde: Mattun IG
Kommentit (104)
Itsehän tuo Temppareissa hinkkasi vaikka kenen miehen kanssa, esitteli tissejään kaikille ja muuta mukavaa. Nytkö se Jape ei saisi tehdä mitään?
Hohhoijjaa mitä huomiohuo*austa. Mitkään asiat ei ole yksityisiä ja kaikki suolletaan instaan kaikkien nähtäville. Myötähäpeä tuotakin pariskuntaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä rikota Japen yksityisyydensuojaa aika rankalla kädellä? Jos ei laitonta tällainen julkinen ilmoittelu tunnetun henkilön pettämisestä, niin ainaki eettisesti täysin väärin. Kuinka moni teistä haluaisi, että puolisonne ilmoittelisi Facebookissa, että nyt se lehmä suuteli toista miestä /antoi sylitanssin /petti?
Niin parempi kun Seiska kertoo miten julkkis käynyt polkemassa jotain vierasta.
Eiköhän tuolla ulkonäollä Matulla uusia ottajia riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ulkonäöllä ja noilla kumihuulilla saa vain samanlaisia törppöjä.
Vierailija kirjoitti:
Siis Täh? Eikö tuo ole ihan miehen näköinen? Vai puhutaanko nyt eri ihmisestä? Monissa kuvissa jopa pelottavan transun näköinen 🙄
olikohan jape itse kertonut vai oliko mattu saanut kuulla joltain
Itse en seuraa Japea instassa, joten onko hänkin poistanut yhteiskuvat?
Onkohan Jape ollut kännipäissään? Näin heidät just tällä viikolla, ja en todellakaan olisi uskonut heidän eroavan näin pian.
Tarinan opetus: älä hanki miestä miellyttääksesi silareita tai tee muutakaan koska mies
Tarinan opetus: älä hanki miestä 3miellyttääksesi silareita tai tee muutakaan koska mies
Vierailija kirjoitti:
olikohan jape itse kertonut vai oliko mattu saanut kuulla joltain
Veikkaan että on saanut kuulla joltain muulta. Itseäkin harmittaa Matun puolesta, olivat niin ihana pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Täh? Eikö tuo ole ihan miehen näköinen? Vai puhutaanko nyt eri ihmisestä? Monissa kuvissa jopa pelottavan transun näköinen 🙄
Semmoiset kateudet sieltä sitten.
Onhan tuo aivan upea nainen: kunnon tissit, kauniit kasvot, kroppa muutenkin tikissä.
Tässä karma lätkähti kyl kunnolla Japen naamalle! Mattua syyllisti pelkästä viattoman villistä tyylistä ja itse oli kuin kuoripoika hellanterttu, kummis sit kävikään?
No, ennemmin tai myöhemmin näin olisi käynyt joka tapauksessa.
Tuollainen viritelmä parisuhteesta ei vaan toimi.
Voi ei:( Ovat bilettäneet aika paljon, ainakin näin perheellisen näkökulmasta. Eilen Mattu kertoi storyssa kuinka on ekaa kertaa pitkään aikaan yksin kotona ja et kuinka on outo olo siksi. Oliko jape sit poikien kaa jossain.. paska jätkä kun noin tekee. Mattu on niin symppis likka.
Onneksi Jape pääsi kunnolla näpäyttämään Mattua TI-toilailuista. Voimia Jape, nyt etsimään sitä oikeaa!
Ei ole paras elämänvalinta omistaa elämäänsä oman ulkonäkönsä leikkelyyn vielä keskenkasvuista miestä miellyttääkseen.