On vaan niin ikävä
Henkilöä jota minun ei kuuluisi edes ikävöidä. Äh, tiedätte tunteen. Saavuttamaton ihastus.
Kommentit (9)
Voit saada kenet vain. Ihmisiä me kaikki ollaan. Laita viestiä ja kerro heti mitä tunnet. Älä ikinä jätä kertomatta hyviä asioita.
Joo, tuttu tunne. Nuorempaan ei kannata ihastua :(
Vierailija kirjoitti:
Voit saada kenet vain. Ihmisiä me kaikki ollaan. Laita viestiä ja kerro heti mitä tunnet. Älä ikinä jätä kertomatta hyviä asioita.
Mistä oletus, että aloittaja ei ole jo tehnyt tätä ja saanut pakkeja?
Ei meille kerrottu yksityiskohtia eikä kannata aina ensimmäiseksi olettaa, että aloite on tekemättä. Voi toki olla niinkin, mutta kaikissa tapauksissa ei ole. Saavuttamaton voi olla myös epäkiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oletus, että aloittaja ei ole jo tehnyt tätä ja saanut pakkeja?
Ei meille kerrottu yksityiskohtia eikä kannata aina ensimmäiseksi olettaa, että aloite on tekemättä. Voi toki olla niinkin, mutta kaikissa tapauksissa ei ole. Saavuttamaton voi olla myös epäkiinnostunut.
Voi olla. Mutta yleensä kyse tällaisissa tapauksissa on siitä, että oletetaan vain, ettei ole mahdollisuuksia johonkin tiettyyn henkilöön - kuitenkin niin, ettei ikinä edes ole kertonut tunteistaan ko. tyyppiä kohtaan. Näin siis itse torpedoi oman onnellisuutensa mahdollisuudet heti alkuunsa. Mielestäni se on suuri vääryys.
Tästä palstasta on tullut teinifoorumi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tästä palstasta on tullut teinifoorumi 🙄
Aikuinen ihminen olen, ikävä kyllä. Ja samat fiilikset.
-sivusta
Sama täällä. Mietin joka päivä.