Aihe vapaa palstan sensuroinnista
Ihmettelen hieman tämän palstan moderointi-linjaa
Esitin tässä hiljattain väitteen, jossa totesin naisten olevan perseestä.
Sain väitteeseeni paljon palautetta, jossa useimmat olivat lähes samaa mieltä, vaikkakin halusivat poikkeuksetta oikaista minua, että olisin muka erehtynyt näiden reikien suhteen sen verran, että naiset ovat kuulemma siitä toisesta, siinä ihan persereiän lähettyvillä olevasta reiästä.
En päässyt kommentoimaan näitä väitteitä, koska ylläpito vei minulta ilmeisesti tämän totuuden kertomisen johdosta kirjoitusoikeuteni palstalle.
Viikon olen joutunut pitämään suuni supussa, mutta nyt haluan sanoa, että en tarkoittanut väitteelläni kirjaimellisesti sitä, että olisivat naisihmiset tulleet tuosta persereiästä, vaan minä puhun vertauskuvasta, jossa väitteellä: "naiset on perseestä", halutaan sanoa sitä, että naiset ovat sitä samaa tavaraa, mitä tästä persereiästä tulee.... siis niinku käyttöarvoltaan ja älylliseltä kapasiteetiltaan jne.
Kiitos, että sain antaa vastineeni.
Poistun tästä voice of finlandin jälkitunnelmiin
Kommentit (4)
Se on kyllä kiva, että täällä on modet vähän heränneet.
Mä ihmettelen myös palstan moderointia. Kirjoitin yhden vitsin palstalle työpaikkani koneelta. Ilmeisesti se loukkasi jotain niin paljon, että ensin se poistettiin ja sitten en päässyt kommentoimaan enkä kirjoittamaan palstalla enää mitään viikkoon. Nyt kirjoitan tätä kotikoneeltani. Ihmettelen vain tätä yhtä bannausta, sillä juttu jonka kirjoitin ei ollut edes mikään törkeä eikä sisältänyt kirosanoja. Se oli vain vitsi! Olen huomannut, että täällä päästetään läpi todella loukkaavia juttuja, joissa ruoditaan ihmisten yksityiselämää nimillä yms. Mutta on jotain totuuksia, jotka ovat täällä tabuja.
Hienosti vittuilit. Pojot siitä ;)
Menes nyt kuitenkin nukkumaan. Huomenna on siivouspäivä ja tiedät mitä äitisi sanoo, jos et saa kamariasi järjestykseen.