Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko kotisouvaksi?

Vierailija
05.07.2020 |

Meillä olisi tilanne, jossa minun olisi mahdollista jäädä kotirouvaksi kun lapsi aloittaa koulun. Näin lapsen ei tarvitsisi mennä iltapäiväkerhoon eikä tulisi liian pitkiä päiviä koulussa. Minulla siis 1 lapsi. Olen kouluttautunut jo kahdelle alalle, joista toinen todella hyvin työllistävä, mutta palkka ei ole kummoinen. Tavallaan ajatus kotirouvailusta kiinnostaa ja hyvin stressaavan elämäntilanteen jälkeen olisi ihanaa kun olisi omaa aikaa päivisin ja vastuulleni tulisi vain kodin ylläpito ja ruokien valmistus, mistä nautin muutenkin.

Huonoja puolia taas olisi eläkkeen kertymättömyys kotona olo ajalta ja heittäytyminen miehen ”armoille”. Miehen kanssa kyitenkin oltu 10 v jo yhdessä joten en usko että kovin helposti heittäisi pihalle ja uskon että parisuhde parantuisi kun en olisi niin stressaantunut ja ehtisin treenata säännöllisesti ja näin olisin viehättävämpi miehen silmissä. Ja vaikka mies jättäisikin, työllistyisin taas helposti keskipalkkaiselle alalle joten pärjäisin mainiosti itseksenikin tarvittaessa.

Mitä tekisit sijassani?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole säästöjä?

Miten tämä liittyy asiaan? En tietenkään käytä säästöjöni elämiseen, muutenhan minulla ei kohta olisi säästöjö.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän