Uskavalle kysymys!
Tiedän että etsikko aikani ohi mut voinko vielä pelastua
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Enuskoajoseivstata kirjoitti:
Eikös täällä uskoviakin käy vai onks ne niitä feikki uskovia, paljon puhetta vähän tekoja???
Miksi tätä samaa joka ketjulla toistelet?
Koska tää on totta en tarkoita väärää Raamattua esim mies lyö ja vaimo tottelee vasa oikeasti haluan ilman pahoja ihmisiä ja feikki ihmis uskovia kristillisiä arvoja esim homoja yms seta järjestöläisiä pitää rakastaa lähimmäisen rakkaudella mutta ei huutaa ja haukkua et hyi homo joudut helvettiin
Valitettavasti niin moni uskova tekee eikä se ole oikein mut homon yms seta lainen vois olla. Niin ettei hauku uskovaa tms sellainen ns arvo et kaikki rakastaa toisia olis sit kristitty, homo yms
Sori kaikille oon vähän huppelissa t ap,
Jostain syystä nää asiat kiknostaa kun ooon humalass, 😂🤭🤣
Jeesus sanoo: "sitä joka minun luokseni tulee, minä en heitä pois". Ja "joka huutaa avukseen Herran (Jeesuksen) nimeä, pelastuu".
No. Dmut miks Jeesus ei vastaa jos huudan... Helvettikö minun tieni.. Oon kuulut, lukenut erään Mary. K baxterin kertomuksen ja joskus itsekin tiedostanut et on olemassa hyvä ja paha
Haluan tulla uskoo SiIks toistan samoja asioita rsoljoonai kertaa sori aina huppelis toistan nytkin jo😂😉🤭
Minua kiinnostavat yhdyssanat.