Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päätti selkäni takana että muutamme appivanhempien naapuriin...

Vierailija
05.07.2020 |

Olemme puhuneet miesystäväni kanssa yhteenmuutosta jo useamman kuukauden ajan. Nyt hän oli selkäni takana sopinut appivanhempien kanssa että muutamme heidän naapuriinsa suvun omistamaan taloon. Miehellä ei käynyt mielessäkään kysyä mielipidettäni ja kierrellen kertoi päätöksestä minulle myöhemmin. Talo sijaitsee maalla ja käytännössä samassa pihapiirissä miehen vanhempien talon kanssa. Tunnen oloni loukatuksi ja olen raivoissani, mutta mies ei ole valmis pyörtämään päätöstään, eikä edes tunnu ymmärtävän näkökantani asiaan. En todellakaan halua asua miehen vanhempien kanssa naapureina... Mies ei jätä juurikaan vaihtoehtoja minulle, kertokaapa te mitä tässä tilanteessa itse tekisitte?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman autoa maalle, anoppilan naapuriin. What could go wrong?!

Itse asiassa kauhuelokuvan ainekset koossa.

Vierailija
42/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että äitin ja isin helmoihin takaisin. Anoppi voi tulla koska vaan kylään. Ai kuinka "kivaa". Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiva anoppi tulee sitten teille joka päivä monta kertaa suvereenisti, järjestelee paikat ja sisustaa ja sulla ei oo siihen mitään sanomista. Ei edes keittiön kaappien järjestykseen, eikä etenkään siihen. Ehkä oman sukkalaatikkos saat järjestää ite. Ehkä. 

Vierailija
44/44 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi miesvauva, pakene ap!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän